Archiwalne

Polycom przedstawia najnowsze rozwiązania do produkcji i dystrybucji cyfrowych materiałów multimedialnych

22.03.2010


Firma Polycom dostarcza oparte na standardach rozwiązanie łączące komunikację wizualną,
wideo streaming oraz współpracę za pomocą wideo umożliwiając organizacjom bardziej efektywne działanie na odległość.

Firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej, wprowadza pierwsze, kompleksowe, oparte na standardach rozwiązanie łączące komunikację wizualną, streaming wideo w czasie rzeczywistym i na żądanie, dynamiczny przekaz informacji (digital signage) oraz dystrybucję treści wideo w sieci, które zostało zaprojektowane, tak aby pomóc organizacjom w realizacji komunikacji i współpracy pomiędzy pracownikami rozproszonymi w różnych lokalizacjach lub przebywającymi w podróży.

Rozwiązanie jest oparte na nowej skalowalnej platformie do realizacji treści wideo, która umożliwia tworzenie oraz efektywną dystrybucję materiałów wideo na żywo i na żądanie oraz w oparciu o digital signage. Nowe rozwiązanie stanowi uzupełnienie wiodących na rynku rozwiązań Polycom z dziedziny telepresence, wideokonferencji oraz rozwiązań współpracy dla potrzeb użytkowników indywidualnych zapewniające klientom wyjątkowe możliwości związane z komunikacją wizualną w organizacjach. Umożliwia również klientom rozszerzenie posiadanych sieci UC (unified communications) zbudowanych przez partnerów Polycom (Polycom Open Collaboration Network) w celu realizacji takich potrzeb jak komunikacja w ramach korporacji, szkolenia, nauka na odległość, komunikacja w ramach projektów, imprezy dla klientów, komunikacja sprzedażowa i marketingowa.

Na przykład, obecnie firma Polycom pomaga klientom w rozszerzeniu współpracy w ramach środowiska Microsoft UC udostępniając rozwiązania telepresence zwiększające produktywność, systemy wideokonferencyjne oraz współpracy dla osób indywidualnych w ramach powszechnie używanych aplikacji takich jak Microsoft Office Communicator oraz Microsoft Outlook. Nowa platforma do obsługi treści wideo umożliwia dalsze rozszerzanie zasięgu posiadanych zasobów wideo dzięki możliwości przesyłania treści wideo na żądanie oraz dzięki dynamicznej komunikacji cyfrowej. Nowe rozwiązanie Polycom jest również zintegrowane z Microsoft SharePoint, umożliwiając użytkownikom tworzenie oraz import treści wideo, jak również ich wykorzystanie w ramach znanej aplikacji do współpracy grupowej.

“Jednym z największych wyzwań, wobec których stoją obecnie organizacje jest zapewnienie efektywnej komunikacji i współpracy pomiędzy geograficznie rozproszonymi zespołami, klientami, partnerami i dostawcami,” powiedział Andy Miller, wiceprezes firmy Polycom. “Sukces lub porażka często zależy od możliwości szybkiej i dokładnej komunikacji. Firma Polycom pomaga klientom sprostać tym wyzwaniom umożliwiając im pełne wykorzystanie potęgi komunikacji i współpracy wizualnej we wszystkich obszarach działalności i w posiadanym przez nich środowisku unified communications.”

“Tradycyjnie, wideokonferencje oraz przesyłanie materiałów wideo były traktowane jako odrębne narzędzia biznesowe stanowiące dodatkowy element komunikacji w typowym przedsiębiorstwie,” wyjaśnia Ira Weinstein, analityk i partner w firmie Wainhouse Research. “Dzięki połączeniu tych technologii w jednym systemie i obsłudze ich za pomocą jednego interfejsu użytkownika, firma Polycom umożliwia klientom wykorzystanie środowiska komunikacji wizualnej w czasie rzeczywistym oraz treści wideo na żądanie w celu poprawy efektywności i podejmowania bardziej świadomych decyzji biznesowych.”

Nowa platforma jest rozwiązaniem sieciowym obejmującym następujące funkcje:

· Zapis i przesyłanie obrazu wideo w jakości HD – Polycom RSS™ 4000 jest serwerem sieciowym umożliwiającym zapis i przesyłanie materiałów wideo oraz wideokonferencji. Serwer oferuje jakość Full HD współpracując z rozwiązaniami Polycom oraz innymi, działającymi w oparciu o ogólnie stosowane standardy.
· Kompletne zarządzanie cyklem życia treści wideo – Ulepszona platforma do zarządzania treścią Polycom Video Media Center™ umożliwia scentralizowane zarządzanie pełnym cyklem życia treści wideo w tym zapewnia takie funkcje jak pobieranie, zabezpieczanie, zarządzanie, publikowanie oraz przechowywanie treści multimedialnych, jak również obsługę stron Microsoft Sharepoint 2007 (MOSS 2007).
· Tworzenie obrazów wideo w jakości emisyjnej – Polycom Recording Studio™ to kompleksowe studio do celów produkcji obrazów wideo umożliwiające klientom wykorzystywanie funkcji produkcji wideo w obrębie organizacji do celów tworzenia treści na żywo w jakości emisyjnej oraz treści wideo na żądanie.
· Efektywna dystrybucja treści wideo w obrębie sieci – Polycom Video Edge™ to nowa platforma umożliwiająca dystrybucję treści wideo na żywo i na żądanie na wielką skalę przy jednoczesnej redukcji pasma oraz zwiekszonej niezawodności.
· Zintegrowane rozwiązanie dynamicznej komunikacji cyfrowej (digital signage) – Polycom Digital Signage™ to nowe rozwiązanie w zakresie dynamicznej komunikacji cyfrowej umożliwiające dystrybucję treści multimedialnej w jakości emisyjnej do wybranych grup odbiorców. Rozwiązanie oferuje minimalne obciążenie sieci oraz proste narzędzia do zarządzania dystrybuowanymi materiałami.
Rozwiązanie Polycom obsługuje również komplementarne produkty i systemy partnerów ekosystemu Polycom ARENA oraz innych dostawców, w tym dostawców urządzeń kodujących obraz wideo (video encoders), dostawców treści, jak również systemy i sieci dostarczania treści, systemy optymalizacyjne sieci WAN (wide area network), jak również inne oparte na standardach systemy telepresence oraz wideokonferencyjne.

Elastyczność nowego rozwiązania Polycom przynosi korzyści organizacjom z różnych branż, w tym przedsiębiorstwom międzynarodowym, instytucjom edukacyjnym, jak również lokalnym, stanowym i agencjom rządowym.

Dostępność:
Nowe i wzbogacone produkty do nagrywania i przesyłu treści multimedialnych, umożliwiające dynamiczną komunikację cyfrową będą dostępne w tym miesiącu w sieci autoryzowanych partnerów sprzedaży firmy Polycom.

źródło: Polycom

Wiadomości firmowe MOVEit w języku polskim: Progress prezentuje nową wersję konsoli

Progress MOVEit to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania i automatyzacji transferu plików, które zapewnia pełną widoczność i kontrolę nad plikami wysyłanymi do partnerów, klientów i pracowników w firmie. MOVEit gwarantuje bezpieczeństwo plików zarówno podczas transferu, jak i w bazie danych, spełniając przy tym wewnętrzne polityki oraz zewnętrzne regulacje takie jak NIS2 i DORA. czytaj więcej

News KSeF Connector - czym jest ta usługa i dlaczego warto ją wdrożyć w swojej firmie?

W erze cyfryzacji kluczowe dla przedsiębiorstw staje się efektywne zarządzanie dokumentacją finansową, zwłaszcza fakturami. Ważną rolę w tej przemianie odgrywa Krajowy System e-Faktur (KSeF) – platforma opracowana przez Ministerstwo Finansów. KSeF umożliwia wystawianie i odbieranie faktur w formie elektronicznej, rewolucjonizując dotychczasowe metody pracy z dokumentami finansowymi. Platforma KSeF odpowiada na potrzebę usprawnienia procesów związanych z fakturami, oferując bezpieczne i standaryzowane środowisko dla elektronicznych dokumentów finansowych. Jest to system umożliwiający wystawianie faktur ustrukturyzowanych w formacie XML, zgodnych ze strukturą logiczną e-Faktury. Takie ustrukturyzowane dokumenty umożliwiają automatyczne przetwarzanie i analizę danych, co jest kluczowe dla efektywności operacyjnej. KSeF został wprowadzony jako opcjonalne rozwiązanie, dając przedsiębiorcom możliwość wyboru między nowym systemem a tradycyjnymi metodami. W przyszłości jednak planuje się, by KSeF stał się obowiązkowym standardem. Faktury w ramach tego systemu można wystawiać za pomocą narzędzi udostępnionych przez Ministerstwo Finansów lub za pomocą komercyjnych oprogramowań, co zapewnia elastyczność dostosowania do różnych potrzeb biznesowych. Wdrażanie KSeF to odpowiedź na globalne tendencje cyfryzacji i zwiększania bezpieczeństwa w obrocie dokumentami. To krok ku przyszłości w obszarze elektronicznych dokumentów finansowych, który wpisuje się w globalne trendy digitalizacji biznesu. W kontekście KSeF, KSeF Connector to narzędzie ułatwiające integrację obecnych systemów księgowych firm z nowym systemem e-faktur. To rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą sprawnie zarządzać elektronicznymi dokumentami finansowymi i płynnie przejść do nowego systemu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Znacznie więcej niż tylko komunikacja: innovaphone myApps: Zwiększ produktywność firmy dzięki inteligentnej platformie biznesowej

Nowe hasło producenta z Sindelfingen innovaphone AG ma charakter programowy: „More than Communication“ oznacza rozszerzenie platformy myApps o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego, np. o niedawno opublikowaną aplikację „Working-App” do prostego rejestrowania czasu pracy. Celem nowych aplikacji jest zapewnienie większej ilości czasu na naprawdę ważne zadania i projekty oraz zwiększenie przestrzeni na kreatywność dzięki inteligentnym narzędziom do zarządzania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe ITSEC Cybersecurity – konferencja partnerska poświęcona rozwiązaniom bezpieczeństwa IT

27 kwietnia odbędzie się dziesiąta edycja konferencji ITSEC, którą Bakotech cyklicznie organizuje dla Partnerów, Integratorów i Resellerów. Tegoroczne wydarzenie przyjmie formę stacjonarną i odbędzie się biurowcu Varso Place w Warszawie. Oprócz szeregu merytorycznych prezentacji, uczestnicy będą mieli możliwość poznania osobiście przedstawicieli danych rozwiązań. Swój udział potwierdzili Progress Software, Hillstone Networks, Cato Networks, MailStore, Energy Logserver oraz Fortra. czytaj więcej