Polycom rozszerza ofertę zintegrowanych rozwiązań audiowizualnych zoptymalizowanych dla środowiska Unified Communications firmy Microsoft
Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej rozszerza współpracę z firmą Microsoft w celu wspólnego opracowania i dostarczania rozwiązań unified communications (UC), które umożliwią klientom bardziej efektywną współpracę. Polycom jest jedyną firmą oferującą kompletne portfolio zintegrowanych usług obejmujących integrację głosu, wideo i aplikacji dla programów Microsoft Office Communications Server R2 oraz Microsoft Communications Server “14,” Microsoft Exchange Server 2007, Microsoft SharePoint Server, oraz Microsoft Active Directory.
Rozszerzona oferta rozwiązań dla programu Communications Server “14”
Firma Polycom wprowadza trzy nowe telefony z serii CX. Są to sieciowe telefony IP obejmujące dwa aparaty telefoniczne oraz wiodący na rynku i jedyny telefon konferencyjny IP zoptymalizowany dla potrzeb programu Microsoft Communicator “14.” Nowe telefony są również pierwszymi aparatami zoptymalizowanymi dla potrzeb Microsoft, wyposażonymi w technologię Polycom HD Voice™ i oferującymi zestaw najbardziej zaawansowanych funkcji ze wszystkich aparatów zaprojektowanych dla Communications Server “14.” Najnowsze aparaty telefoniczne z serii Polycom CX to:
· Telefon IP Polycom CX500 – zaprojektowany do użytku w miejscach publicznych takich jak lobby, pokoje biurowe, korytarze.
· Telefon biurkowy IP Polycom CX600 – posiada bogate funkcje obecności oraz zapewnia wysoką jakość głosu.
· Telefon konferencyjny IP Polycom CX3000 – zapewnia świetną jakość głosu oraz bogate funkcje obecności pozwalające na realizację bardziej efektywnych połączeń konferencyjnych i jest jedynym obecnie telefonem konferencyjnym zoptymalizowanym do obsługi programu Microsoft Communicator “14”
Integracja serii CX z programem Communications Server “14” upraszcza wdrożenie telefonów i zarządzanie, jak również zapewnia nieporównywalnie wysoką jakość połączeń. Telefony firmy Polycom posiadają cechy znane użytkownikom rozwiązań Microsoft takie jak oznaczenie obecności użytkowników, listy kontaktów, funkcja jednokrotnego logowania, numery związane z użytkownikiem (w przeciwieństwie do numerów związanych z urządzeniami), jak również proste w użyciu funkcje takie jak: „kliknij aby zadzwonić” (click-to-call) oraz „kliknij aby zestawić konferencję” (click-to-conference).
“Firma Polycom jest powszechnie uważana za jednego z pionierów technologii współpracy i zajmuje ważną pozycję w integracji z wiodącymi środowiskami UC”, powiedział Matt Davis, dyrektor działu Consumer and SMB Telecom Services w IDC. „Interfejs użytkownika Microsoft na poziomie komputera osobistego wraz z doświadczeniem użytkownika oferowanym przez Polycom na poziomie urządzenia zapewnia elastyczne, skalowalne oraz intuicyjne rozwiązanie UC umożliwiające klientom wykorzystanie najnowszych technologii.”
Rozszerzona integracja z narzędziami współpracy Microsoft
Nowa seria telefonów Polycom CX stanowi rozszerzenie szerokiej gamy rozwiązań firmy Polycom dla środowisk Microsoft, które obejmują również integrację rozwiązań telepresence i wideokonferencyjnych. Najnowsze rozwiązania opracowane w tym zakresie to:
· Rozwiązanie konferencyjne Polycom dla programu Microsoft Outlook – Przełomowe rozwiązanie dla programu Microsoft Exchange Server oraz Microsoft Outlook w znacznym stopniu upraszcza planowanie i odbywanie spotkań wideo za pomocą systemów wideokonferencyjnych Polycom HDX. Dzięki umieszczeniu funkcji komunikacji wizualnej Polycom w ramach normalnej organizacji pracy programu Outlook, rozwiązanie konferencyjne Polycom dla programu Outlook może zredukować wymagania w zakresie obsługi administracyjnej oraz przyczynić się do szerszego wykorzystania inwestycji w komunikację wizualną, co pozwala zwiększyć efektywność oraz zapewnić oszczędność kosztów.
· Rozwiązanie Polycom dla programu Microsoft SharePoint Server – Program SharePoint Server wyposażony w rozwiązanie wideo umożliwia użytkownikom bezpieczne publikowanie, zarządzanie oraz przeglądanie treści wideo, oferując funkcje Polycom Video Media Center™ (VMC™) 1000 w ramach programu SharePoint Server. Użytkownicy mogą wykorzystywać urządzenia końcowe Polycom do obsługi rozwiązań wideo w celu prostego i taniego tworzenia własnych treści wideo jakości HD, które mogą być automatycznie ładowane do Polycom VMC 1000.
“Polycom zapewnia szeroką gamę wyjątkowych doświadczeń audiowizualnych w środowisku Microsoft,” powiedział Kirk Gregersen, dyrektor Communications Server Marketing w firmie Microsoft. “Nasi klienci oczekują elastycznych rozwiązań, które poddają się płynnej integracji i są niezawodne. Firma Polycom pracuje nad rozszerzaniem oferty w pełni zintegrowanych kompleksowych rozwiązań dla środowisk Microsoft, jak również nad opracowaniem komunikacji przyszłej generacji, ktorej celem jest osiągnięcie wyższej efektywności oraz lepszej współpracy biznesowej na całym świecie.”
“Kontynuujemy realizację strategii Polycom Open Collaboration Network wprowadzając najszerszą w branży ofertę rozwiązań zintegrowanych z wiodącymi na rynku rozwiązaniami UC,” powiedział Jim Kruger, wiceprezes ds. Solution Product Marketing w firmie Polycom. “Firma Microsoft jest liderem w dostarczaniu rozwiązań Unified Communications. Rozszerzone partnerstwo przyniesie naszym klientom wiele korzyści umożliwiając im wykorzystanie istniejących środowisk UC oraz ochronę długoterminowych inwestycji w technologie takie jak Communications Server, Exchange Server, Outlook oraz inne kluczowe aplikacje biznesowe Microsoft.”
Firma Polycom oferuje najbardziej wszechstronne rozwiązania współpracy audiowizualnej dla środowisk Unified Communications firmy Microsoft, w tym wysoce skalowalną platformę infrastruktury umożliwiającą wdrożenia rozwiązań wideo na szeroką skalę w ramach organizacji; wiodące w branży rozwiązania telepresence, systemy wideokonferencyjne i współpracy oferujące jakość HD do zastosowań w salach konferencyjnych i w komputerach osobistych umożliwiające bardziej efektywną pracę na odległość; zintegrowane funkcje nagrywania i przesyłania w celu pobierania i współdzielenia konferencji oraz treści wideo, umożliwiające zespołom korzystanie z komunikacji w czasie rzeczywistym w celu tworzenia zasobów wideo oraz bardziej efektywnej komunikacji; jak również kompletna linia telefonów VoIP opracowana specjalnie w celu wykorzystania list kontaktów z funkcją pokazywania obecności użytkowników w programie Office Communications Server 2007 oraz Office Communications Server 2007 R2 w celu uproszczenia codziennej komunikacji.
Dostępność:
Lepsza integracja Polycom z programami Exchange Server, Outlook oraz SharePoint Server będzie dostępna w drugim kwartale 2010 roku. Nowe telefony IP Polycom CX będą w sprzedaży po wejściu na rynek programu Communications Server “14”.
źródło: Polycom
News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste
Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcejNews Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie
Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej