Firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej, rozszerza swoją ofertę telefonów Wi-Fi (VoWi-Fi) i wprowadza aparaty telefoniczne nowej generacji Polycom® SpectraLink® 8400 służące do bezprzewodowej obsługi transmisji głosu oraz danych. Telefony serii SpectraLink 8400 wyposażone są w czytnik kodów kreskowych oraz zapewniają doskonałą jakość głosu, niezawodność, dostęp do wielu aplikacji.
Nowe aparaty serii SpectraLink 8400 jako pierwsze w branży charakteryzują się rewolucyjną, opartą na standardach platformą aplikacyjną, najbardziej niezawodną formą ułatwiającą użytkowanie przez firmy, zintegrowanym czytnikiem kodów kreskowych, wysoką jakością głosu, z której słynie Polycom, jak również najwyższym poziomem interoperacyjności zgodnie z 802.11a/b/g/n, co pozwala na współpracę z infrastrukturą bezprzewodową i innymi platformami UC.
Telefony SpectraLink VoWi-Fi umożliwiają łatwy dostęp do ważnych danych z każdej lokalizacji w obrębie firmowej sieci Wi-Fi. Nowe rozwiązania zostały zaprojektowane w celu ułatwienia pracy pracownikom mobilnym. Spełniają wymagania związane z komunikacją w służbie zdrowia, przemyśle, handlu.
"Wraz z wprowadzeniem serii telefonów 8400, firma Polycom podnosi klasę VoWi-Fi na wyższy poziom funkcjonalności i wydajności,” powiedział Craig Mathias, dyrektor Grup Farpoint, firmy konsultingowej specjalizującej się w komunikacji bezprzewodowej oraz usługach mobilnych. "SpectraLink 8400 łączy w sobie wszystkie kluczowe cechy, jakich oczekują przedsiębiorstwa od telefonów bezprzewodowych, w tym trwałość i łatwość użytkowania. Umożliwiają również obsługę najważniejszych aplikacji biznesowych dzięki wszechstronności i elastyczności. Ponadto, reputacja firmy Polycom jako producenta odpornych, niezawodnych produktów sprawi, że nowe telefony będą powszechnie wykorzystywane.”
„Szybki kontakt z ludzmi i dostęp do danych w dowolnym czasie i miejscu są ważne dla każdej firmy, jednak jest to czynnik krytyczny w działalności takich placówek jak szpitale, fabryki oraz duże sklepy,” powiedział Jim Kruger, wiceprezes ds. marketingu rozwiązań produktowych w firmie Polycom. „Aparaty telefoniczne Polycom SpectraLink stanowią najlepsze rozwiązanie, jeżeli chodzi o mobilność w miejscu pracy gdzie działa sieć bezprzewodowa, a my, wraz z wprowadzeniem serii 8400, ponownie podnosimy poprzeczkę, jeżeli chodzi o jakość głosu, niezawodność, obsługę aplikacji, jak również interoperacyjność opartą na otwartych standardach.”
Obsługa najważniejszych aplikacji branżowych
Otwarta platforma aplikacyjna oraz proste funkcje przeglądarki w aparatach Polycom SpectraLink 8400 służą do obsługi specyficznych funkcji takich jak np. systemy przywoławcze w szpitalach, kontrola stanów magazynowych w sklepach, jak również systemy monitorowania urządzeń w fabrykach przemysłowych. Telefony posiadają zintegrowany czytnik kodów kreskowych stanowiąc rozwiązanie łączące w sobie doskonałą jakość głosu, możliwość obsługi aplikacji oraz danych w odróżnieniu od innych platform aktualnie dostępnych na rynku.
Na przykład, w środowisku szpitalnym, zintegrowany czytnik kodów kreskowych oraz interfejs umożliwia personelowi placówki szybkie skanowanie i transfer informacji zawartych w kodzie kreskowym umieszczonym np: na opakowaniu leków czy recepcie. Pozwala to ulepszyć praktyki medyczno-administracyjne, co z kolei pomoże zredukować ilość błędów medycznych nawet o 93%1.
Konstrukcja dostosowana do potrzeb klientów
Aparaty Polycom SpectraLink 8400 zostały zaprojektowane przy aktywnym udziale klientów. Posiadają duży kolorowy wyświetlacz oraz prosty, intuicyjny interfejs użytkownika. Charakteryzują się dużą trwałością, jak również szeroką gamą akcesoriów.
Najniższy całkowity koszt użytkowania
Aparaty Polycom SpectraLink 8400 pełnią funkcję radia do komunikacji dwustronnej, pagera, skanera kodów kreskowych, intercomu, jak również wysokiej jakości aparatu do prowadzenia konferencji w jednym, w pełni zintegrowanym urządzeniu. Dzięki temu zapewniają nawet o 33% niższy całkowity koszt użytkowania w porównaniu z rozwiązaniami konkurencyjnymi. Firma Polycom zapewnia dla SpectraLink 8400 najlepszą w tej klasie gwarancję, jak również obsługę serwisową.
Wysoki poziom interoperacyjności oraz zgodność ze standardami
Telefony są zgodne ze standardami 802.11a/b/g/n radia oraz posiadają certyfikat Polycom Voice Interoperability for Enterprise Wireless (VIEW), dlatego mogą działać w wiodących infrastrukturach bezprzewodowych (LAN), jak również oferują wszechstronną obsługę serwera połączeń dla różnych platform UC.
Telefony Polycom SpectraLink 8400 będą w sprzedaży w pierwszej połowie 2011 roku w sieci autoryzowanych partnerów Polycom.
źródło: Polycom
Polycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem
• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej
Wiadomości firmowe 25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego: premiera nowych rozwiązań Polycom
• W 25. rocznicę premiery swojego kultowego trójramiennego telefonu, Polycom przedstawia model Polycom Trio™ 8500, który definiuje nowe standardy wydajności dla telefonów wykorzystywanych w średniej wielkości salach konferencyjnych• Firma dodaje nowe funkcje wideo do popularnego modelu Polycom Trio™ 8800, poprawiające komfort obsługi w dużych salach konferencyjnych
• Polycom wprowadza także Polycom® VoxBox™, kompaktowy i przenośny zestaw głośnomówiący do pracy zespołowej i osobistej czytaj więcej
Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX
• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej
Polycom Polycom i Microsoft - dwie nowości w zakresie współpracy firm
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, poinformował o dwóch nowościach w zakresie swojej współpracy z firmą Microsoft. czytaj więcejPolycom Polycom zdobywa prestiżowy certyfikat ISO 27001
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, uzyskał certyfikat ISO/IEC 27001:2013 dla swojego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management System, ISMS). czytaj więcejPolycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem
• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej
Wiadomości firmowe 25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego: premiera nowych rozwiązań Polycom
• W 25. rocznicę premiery swojego kultowego trójramiennego telefonu, Polycom przedstawia model Polycom Trio™ 8500, który definiuje nowe standardy wydajności dla telefonów wykorzystywanych w średniej wielkości salach konferencyjnych• Firma dodaje nowe funkcje wideo do popularnego modelu Polycom Trio™ 8800, poprawiające komfort obsługi w dużych salach konferencyjnych
• Polycom wprowadza także Polycom® VoxBox™, kompaktowy i przenośny zestaw głośnomówiący do pracy zespołowej i osobistej czytaj więcej
Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX
• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej
Polycom Polycom i Microsoft - dwie nowości w zakresie współpracy firm
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, poinformował o dwóch nowościach w zakresie swojej współpracy z firmą Microsoft. czytaj więcejPolycom Polycom zdobywa prestiżowy certyfikat ISO 27001
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, uzyskał certyfikat ISO/IEC 27001:2013 dla swojego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management System, ISMS). czytaj więcejNews Fifa 22 - najbardziej wyczekiwana gra sezonu!
Nie da się ukryć, że sympatycy poprzednich edycji Fify pokładają wielkie nadzieje w nowej grze. Czy słusznie? Z pełnym zaangażowaniem możemy stwierdzić, że twórcy gry przygotowali kilka niespodzianek dla sympatyków Fify. Technologia Hypermotion, nowe animacje, aktualizacja całych składów - to wszystko sprawia, że gracze z pewnością będą mieli okazje podziwiać wiele smaczków!1. Jakie szczegóły odkryło EA sports na temat Fifa 22?
2. Konsole nowej generacji to przyjemność z rozgrywek nawet dla jednego gracza!
3. Co nowego w Fifa Ultimate Team i Volta? czytaj więcej
News MŚP 2.0 – jak usprawnić komunikację w małej i średniej firmie?
Unowocześnienie procesu obsługi klientów, usprawnienie obiegu informacji, zwiększenie jakości i skuteczności działania to cele, jakie stawia sobie każda firma, bez względu na zasięg działania czy liczbę zatrudnionych pracowników. Zarządzający firmami z sektora MŚP szczególnie baczną uwagę zwracają na efektywność przy jednoczesnym obniżaniu kosztów. Szczególnie dzisiaj, w dobie pandemii, która wymusza digitalizację wielu procesów. Jak skutecznie się komunikować, jednocześnie dbając o firmowe wydatki? Odpowiedzią na te wyzwania są rozwiązania telekomunikacyjne VoIP oferowane przez Grandstream, czyli sprawdzony, znany na całym świecie system pozwalający małym i średnim przedsiębiorstwom korzystać z możliwości dostępnych kiedyś tylko dla dużych korporacji. czytaj więcejWiadomości firmowe Badania Bitdefender: Co czwarty dom w miejskiej aglomeracji posiada technologię SMART
Według badania przeprowadzonego przez Bitdefender, 28 procent rumuńskich domów w miastach ma minimum cztery inteligentne urządzenia łączące się z internetem. czytaj więcejPolycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX
• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej