Archiwalne

Ponad 1,2 mln zł od klientów Grupy TP dla WOŚP

14.01.2008

Klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów ofiarowali Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy ponad 800 tys. zł. Ponadto licytacja złotych kart telefonicznych od TP dała prawie 410 tys. złotych.

TP i Orange, jak co roku bezpłatnie uruchomiły charytatywne numery i cały dochód z połączeń oraz sms-ów przekazały Orkiestrze. Klienci wysłali 153 323 sms-ów o łącznej wartości 766 615 zł. Na linię TP zadzwoniło 9431 osób, wspierając Orkiestrę kwotą 38 289,86 zł.

Już po raz 11 licytowano złote karty telefonicznych - 100 takich kart zamawia TP co roku specjalnie dla WOŚP. Tradycyjnie najwyższą kwotę zaoferowano za karę z numerem 1. W tym roku została sprzedana za rekordowe 55 tys. złotych. Z licytacji 98 kart uzyskano łącznie 409 872,53 zł, karta z numerem 13 tradycyjnie zostaje w Fundacji WOŚP, trwa jeszcze licytacja karty z numerem 100.

TP zorganizowała również specjalną aukcję, w której mogą wziąć udział pracownicy firmy. Na sprzedaż wystawiono 165 przedmiotów, pieniądze będą wpłacane bezpośrednio na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja rozpoczęła się 14 stycznia i potrwa  5 dni.

W ubiegłym roku klienci Orange wysłali ponad 89 tys. sms-ów na rzecz WOŚP, na łączną kwotę blisko 450 tysięcy złotych, a na linię charytatywną TP zadzwoniło 10  175 osób, co dało kwotę 41 310 złotych.  Z kolei dzięki licytacji złotych kart TP udało się zebrać prawie 300 tys. złotych, a kartę numer jeden sprzedano za 30,5 tys. złotych.

źródło: TPSA

Wiadomości firmowe Trzy ataki na dane, które wstrząsnęły branżą technologiczną

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, zagrożenia cybernetyczne są nieustannym wyzwaniem, stanowiąc poważne ryzyko przez cały rok. Z alarmującą regularnością, niemal 4000 nowych ataków codziennie uderza w organizacje, a statystyki wskazują, że co 14 sekund firma staje się ofiarą ataku typu ransomware. czytaj więcej

News Co to jest SLA w hostingu? Jakie SLA jest dobre? Sprawdź!

Bardzo często decydując się na korzystanie ze specjalistycznych usług czy zaawansowanych systemów informatycznych siłą rzeczy skazujemy się na wsparcie osób trzecich. Wynika to chociażby z braku odpowiedniej wiedzy, kwalifikacji, dostępu do systemów itd. O ile zapewnienie ciągłości działania systemu czy dostępu usługi jest dla kluczowe dla Twojego biznesu powinieneś koniecznie zadbać o odpowiednie zapisy umowne lub wykupić dodatkowe SLA. Czym jest i jak działa SLA? Na co powinieneś zwrócić uwagę w kontekście usług hostingowych? czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile dostarczy system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB IoT

T‑Mobile Polska we współpracy z firmą ABARO wdraża dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A kompletny system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB-IoT. Dzięki nowemu rozwiązaniu Geotermia stanie się tym samym pierwszą w Polsce siecią ciepłowniczą w której zdalny odczyt w całości oparty zostanie o najnowocześniejszą technologię transmisji NB IoT. czytaj więcej