Archiwalne

Ponad 1,5 mln zł dla WOŚP od klientów Grupy TP i z licytacji złotych kart

12.01.2009

Klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów ofiarowali Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy blisko 1,1 mln zł. Dodatkowo, z licytacji złotych kart telefonicznych od TP uzyskano ponad 425 tys. złotych. 

TP i Orange, jak co roku bezpłatnie uruchomiły charytatywne numery i cały dochód z połączeń oraz sms-ów przekazały Orkiestrze. Klienci Orange wysłali 207 895 sms-ów o łącznej wartości 1 039 475 zł. Na linię TP zadzwoniło 11 928  osób, wspierając Orkiestrę kwotą 48 427, 68 zł.

Już po raz 11 licytowano złote karty telefonicznych - 100 takich kart zamawia TP co roku specjalnie dla WOŚP. Tradycyjnie najwyższą kwotę zaoferowano za karę z numerem 1. W tym roku została sprzedana za rekordowe 60 tys. złotych. Z licytacji kart uzyskano łącznie 425 996,94 zł.

TP zorganizowała również specjalną aukcję, w której mogą wziąć udział pracownicy firmy. Na sprzedaż wystawiono ponad 100 przedmiotów, pieniądze będą wpłacane bezpośrednio na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

źródło: TPSA

News Sprzedaż odzieży w internecie. Jak zacząć i czego oczekiwać?

Światowy rynek mody przynosi niebotyczne zyski koncernom odzieżowym. W świecie wielkich marek na szczęście jest jeszcze miejsce dla małych producentów ubrań. Zapotrzebowanie na odzież spoza sieciowych sklepów można wykorzystać. Dlaczego warto to zrobić i od czego zacząć? czytaj więcej

News Wersje PlayStation 5 - wybierz sprzęt dostosowany pod siebie

Wraz z premierą PlayStation 5, gracze na całym świecie stanęli przed trudnym wyborem – którą wersję konsoli wybrać, aby idealnie dostosować sprzęt do swoich potrzeb i przede wszystkim możliwie jak zyskać jak najwięcej jak najniższym kosztem. Przed podjęciem decyzji warto zastanowić się nad konkretami, które mogą znacząco wpłynąć na nasze wrażenia z gier oraz korzystanie z samej konsoli. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej