Archiwalne

Poprawia się jakość usługi powszechnej realizowanej przez TP

23.09.2009

UKE przedstawiło analizę wskaźników jakości usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską SA w I półroczu 2009 roku.

Analiza wskaźników dostarczonych przez Telekomunikację Polską SA za pierwsze półrocze 2009 r. wykazała, że spółka lepiej niż w ubiegłym roku wywiązuje się z obowiązku świadczenia usługi powszechnej. Poprawiła się większość wskaźników dotyczących jakości usługi powszechnej. Natomiast TP nadal nie osiągnęła zakładanych na ten rok wskaźników dotyczących czasu oczekiwania na przyłączenie do sieci i usunięcie uszkodzenia.

Przedmiotem załączonej analizy są informacje przesłane przez TP do UKE. Opisuje ona osiągnięte przez spółkę wartości parametrów wskaźników jakości usługi powszechnej w I półroczu 2009 roku.

Badania Quality of Service prowadzone były w sieci PSTN i w relacji z sieci PSTN do sieci GSM.

źródło: UKE