Już ponad 1000 cyfrowych pakietów tematycznych zamówili Abonenci sieci INEA za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Abonenta eboa.inea.pl. Dostęp do eBOA ma już blisko 70 tys. Abonentów INEA, największego regionalnego operatora telekomunikacyjnego w Wielkopolsce.
Usługa zamawiania pakietów telewizyjnych jest dostępna w elektronicznym Biurze od sierpnia 2008 roku. Na początku możliwe było zamawianie jedynie cyfrowych tematycznych pakietów telewizyjnych, wśród nich także tych cieszących się największą popularnością – pakietów INEA Sport, INEA Bajka, INEA Film czy INEA Club. W lutym 2009 roku udostępniono również zamawianie przez eboa.inea.pl pakietów Premium i cyfrowych pakietów telewizyjnych HD – Canal+ HD, Filmbox HD, a także pojedynczych programów HD – Polsat Sport HD, TVP HD i MTVNHD. Programy cyfrowe są dostępne dla Abonentów Pakietu Podstawowego Cyfrowego, Pakiety HD dla posiadaczy Pakietu Podstawowego Cyfrowego HD.
- Nasi Abonenci wyraźnie polubili nowy, wygodny i zdalny sposób zarządzania swoimi usługami, jaki umożliwia nasze elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta. Dzięki temu, że realizacja zamówienia pakietów telewizyjnych jest natychmiastowa można cieszyć się nowymi, atrakcyjnymi programami telewizyjnymi w każdej chwili - mówi Violetta Józefczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta INEA S.A.
W eBOA Abonenci INEA mogą także m.in. skalkulować najkorzystniejszą dla siebie taryfę telefoniczną oraz pobrać e-faktury, czyli faktury w wersji elektronicznej oraz ich korekty.
Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta jest dostępne dla posiadaczy Karty Abonenta, którą bez dodatkowych opłat można odebrać w dowolnym Biurze Obsługi Abonenta INEA.
źródło: INEA
News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025
Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcejNews Czym jest VPN?
Wirtualna sieć prywatna, znana powszechnie pod skrótem VPN (Virtual Private Network), to technologia pozwalająca na stworzenie bezpiecznego połączenia przez publiczną sieć, taką jak Internet. Dzięki wirtualnej sieci prywatnej użytkownicy mogą przesyłać dane, zazwyczaj w zaszyfrowanej formie, co zapewnia prywatność i ochronę ich informacji przed nieuprawnionym dostępem trzecich stron. VPN tworzy rodzaj tunelu szyfrującego, który wzmacnia bezpieczeństwo przesyłanych danych, chroniąc je przed podsłuchem czy przechwyceniem w nawet niedostatecznie zabezpieczonych sieciach. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej