Archiwalne

Porozumienie Telekomunikacji Polskiej i Alcatel-Lucent

19.11.2008

Alcatel-Lucent i Telekomunikacja Polska zawarły umowę, w ramach której TPSA będzie oferować system Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise (OXE) swoim największym klientom biznesowym.

Porozumienie umożliwi korzystanie z zalet bogatej oferty usług operatora i najnowszych rozwiązań technicznych Alcatela-Lucenta. Dotychczas TPSA wykorzystywała rozwiązania tego producenta dla małych i średnich firm.

TP uzyskała najwyższy stopień certyfikacji Alcatel-Lucent Business Partnership Program. Stanowi on potwierdzenie bardzo wysokich kompetencji operatora w zakresie instalacji, obsługi i utrzymania systemów telefonii IP firmy Alcatel-Lucent.

„Współpraca TP i Alcatela-Lucenta przynosi korzyści obu firmom. Dzięki niej oferujemy naszym klientom, w ramach rozwiązań TP, sprzęt bardzo wysokiej jakości a nasz partner zyskuje dostęp do ogromnego rynku klientów, którzy darzą nas zaufaniem” - mówi Mariusz Gaca, Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Rynku Biznesowego. „Nowa umowa uzupełnia portfolio produktów, z których korzystamy bezpośrednio lub oferujemy naszym klientom” – dodaje Mariusz Gaca.

„Rozszerzenie naszych relacji z TP stanowi wyraz zaufania naszego partnera do firmy Alcatel-Lucent i uznania dla jakości jej produktów. Połączenie kompetencji operatora z funkcjami udostępnianymi przez nasze systemy pozwoli nawet największym firmom skorzystać z bardzo atrakcyjnych, kompleksowych ofert w zakresie komunikacji” - powiedział Andrzej Dulka, prezes polskiego oddziału firmy Alcatel-Lucent.

System OmniPCX Enterprise opiera się na otwartych standardach. Udostępnia elastyczne opcje migracji do sieci IP, które zapewniają ochronę dotychczasowych inwestycji, a jednocześnie pozwalają na integrację aplikacji obsługujących ujednoliconą komunikację zgodnie z konkretnym planem biznesowym. OXE obsługuje ponad 500 usług telefonii IP i telefonii tradycyjnej. Umożliwiają one szybszą i bezpieczniejszą wymianę informacji w dowolnym czasie - z wykorzystaniem telefonu, poczty elektronicznej, faksu lub konferencji sieciowych. Jeden serwer jest zdolny obsłużyć nawet 100 000 użytkowników. Wysoka niezawodność systemu umożliwia wykorzystanie go w obszarach o znaczeniu krytycznym dla działania firmy.

źródło: Alcatel-Lucent