Archiwalne

Premiera wyjątkowego spotu Ery - polscy fani Katy Perry na planie teledysku do piosenki 'Firework'

18.10.2010


Era, w ramach specjalnego konkursu, umożliwiła aż 40 fanom z Polski udział w teledysku Katy Perry do jej nowego singla "Firework". Od dziś, 18 października, w wybranych stacjach tematycznych będzie można zobaczyć spot ukazujący polskich zwycięzców konkursu podczas nagrania klipu.

„Katy Perry: Pop Video” to międzynarodowy projekt grupy DT, który realizowany był w Polsce, Niemczech, Austrii, na Węgrzech, w Czechach, Słowacji, Macedonii i Czarnogórze. Łącznie zarejestrowało się 38.000 fanów, którzy publikowali wiadomości i komentarze na stronach internetowych, tworząc społeczne rozwinięcie kampanii. Oficjalny teledysk do piosenki „Firework" zostanie udostępniony pod koniec października na dedykowanych projektowi portalach w ośmiu krajach biorących udział w projekcie. Będzie to na trzy dni przed jego światową premierą. W Polsce klip będzie można znaleźć na portalu http://www.eramusicgarden.pl/ .

Przyjechali autokarami, samolotami, samochodami i pociągami. Największa grupa fanów, jaka kiedykolwiek wystąpiła w teledysku, pod koniec września zebrała się w Budapeszcie by wziąć udział w tym pamiętnym przedsięwzięciu. Reklama przedstawia 250 wybranych zwycięzców od momentu wyruszenia w podróż do przyjazdu do Budapesztu i udziału w teledysku artystki.

„'Firework' to dla mnie najważniejsza piosenka na tej płycie, ponieważ wierzę, że wiele osób w wielu różnych sytuacjach życiowych może się z nią utożsamiać" - mówi Katy Perry.

Teledysk do piosenki „Firework" został wyreżyserowany przez Dave'a Meyersa, jednego z najwybitniejszych i najbardziej rozchwytywanych reżyserów, który wyreżyserował ponad 200 teledysków z dla takich artystów, jak Jay-Z, P!nk, Britney Spears i Justin Bieber. Meyers zdobył 11 nagród MTV Video Awards i wiele innych prestiżowych nagród branżowych. Z ofert około 10 znanych reżyserów Katy wybrała pomysł Meyersa ze względu na jego inspirujący nastrój i możliwość zaangażowania wszystkich fanów wyłonionych przez Deutsche Telekom.

Nowy spot Ery można znaleźć również na muzycznym portalu http://www.eramusicgarden.pl/ oraz www.facebook.com/Era.

źródło: Era

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Jak wykorzystać wszechstronne narzędzia do hakowania w edukacji i zabawie?

Odkryj innowacyjne podejście do nauki i rozrywki dzięki narzędziom do hakowania. Dowiedz się, jak mogą pomóc w edukacji, rozwijać kreatywność i sprawiać radość z odkrywania technologii. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej