Archiwalne

Prezent od Fonia - gra edukacyjna

06.05.2009

Pedagodzy i specjaliści twierdzą, że aby edukacja była skuteczna należy przeprowadzać ją w sposób przyjemny, połączony z zabawą. Działając zgodnie tą ideą, CenterNet wspólnie z firmą mLife przygotował grę internetową, która poprzez zabawę uczy najważniejszych zasad korzystania z telefonu komórkowego.

„Nie wygaduj się do zera”, „Zanim coś wciśniesz sprawdź co to jest”, „Telefon to nie kumpel, przyjaźnij się z ludźmi” – to tylko część zasad bezpiecznego i rozsądnego telefonowania, proponowanych w akcji społecznej Moja Pierwsza Komórka.

- Naszym celem było stworzenie narzędzia, które zainteresuje dzieci i pomoże im zapamiętać ważne zasady korzystania z telefonu komórkowego. Gra internetowa, okazała się idealnym przykładem takiego narzędzia – mówi Grzegorz Tomczyk, Wiceprezes Zarządu CenterNet S.A., organizatora akcji Moja Pierwsza Komórka.

Zadaniem gracza jest zebranie z planszy wszystkich złotych monet, w jak najkrótszym czasie.
Nie jest to proste zadanie, ponieważ złe Kasopożeracze, z każdym dotknięciem zabierają po 5 punktów. Gracz może jednak zbierać bonusy, które pozwalają mu odzyskać po 10 punktów.

Jeśli gracz uratuje przyjaciół, zyskuje dodatkową energię i jeszcze szybciej pokonuje planszę.
Po zakończeniu każdego z poziomów gracz otrzymuje od Fonia jedną ważną zasadę, o której powinien pamiętać. Listę 10 najlepszych graczy można sprawdzić w zakładce Sprawdź wyniki.

Gra została zamieszczona na stronie internetowej http://www.mojapierwszakomorka.pl/, w sekcji Baw się. Można tam znaleźć również bezpłatne tapety i dzwonki do pobrania na telefon lub komputer.

Oprócz gry internetowej, w ramach akcji Moja Pierwsza Komórka został stworzony szereg materiałów dydaktycznych dla nauczycieli, takich jak krzyżówki, ćwiczenia dla dzieci, filmiki animowane, komiksy z przygodami Fonia. Zadania zostały przygotowane w dwóch wersjach językowych – po polsku oraz po angielsku. Stanowią one ciekawe urozmaicenie lekcji na temat bezpiecznego korzystania z telefonu komórkowego.

Wszystkie materiały dostępne są na stronie internetowej akcji www.mojapierwszakomorka.pl.
Akcja „Moja Pierwsza Komórka” trwa od września 2008 roku. Jej celem jest rozpropagowanie zasad bezpiecznego i racjonalnego korzystania z telefonu komórkowego przez dzieci za pomocą zabawnego stworka Fonia.

Organizatorem akcji jest CenterNet S.A. nowy operator telefonii mobilnej w Polsce. Partnerem akcji jest firma mLife, dostawca rozwiązań z zakresu mobilnych usług dodanych. W swoim portfolio posiada nowoczesne platformy usługowe oparte na technologiach mobilnych, web-owych oraz mobile web-owych.

źródło: CenterNet

News Kupić, czy wynajmować? Różnice między zakupem, a usługą subskrypcji sprzętu elektronicznego

Chcesz wyposażyć się w nowy sprzęt komputerowy, smartfona, czy konsolę do gier? Okazuje się, że dziś nie trzeba już ich kupować, na przykład wspomagając się ratami. Na polskim rynku pojawiła się właśnie zupełnie nowa opcja wynajmu sprzętu komputerowego. Działa na zasadzie usługi subskrypcyjnej. Nie zapłacimy za kupno sprzętu, a za jego użytkowanie. W dzisiejszym poradniku wyjaśniamy, jakie są różnice między zakupem a wynajmem sprzętu. Postaramy się też odpowiedzieć na pytanie, czy opłaca się wynająć laptopa, komputer stacjonarny lub inny sprzęt. czytaj więcej

News iPhone 14 Pro 128GB czy 256GB? Jaką pamięć wybrać?

W dzisiejszym artykule omówimy najważniejsze różnice pamięcią 128 GB a 256 GB, aby pomóc zdecydować, jaka pojemność będzie najlepszym rozwiązaniem. Podpowiemy również, jak wykorzystywać pamięć wewnętrzną iPhone 14 Pro, aby zapewnić sobie optymalną wydajność i maksymalnie wykorzystać potencjał telefonów z logiem nadgryzionego jabłka! Miłej lektury. czytaj więcej

News Marketing zróżnicowany od podstaw - czym jest i jak go zaplanować?

Przemyślana strategia marketingu zróżnicowanego cieszy się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, którzy chcieliby w skuteczny sposób dotrzeć do różnych grup klientów i tym samym zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. W uproszczeniu polega ona na dostosowaniu produktów i komunikacji do specyficznych potrzeb różnych grup klientów, na przykład firma kosmetyczna może proponować krem nawilżający do cery młodej, dojrzałej czy skłonnej do przetłuszczania się. Z tego powodu często można spotkać się z określeniem, że marketing zróżnicowany uwzględnia podział rynku na segmenty, które pozwalają na tworzenie bardziej spersonalizowanych ofert. Warto dowiedzieć się, jakie są najważniejsze zalety takiej strategii i zdecydować, czy okaże się ona godnym uwagi rozwiązaniem dla danego przedsiębiorstwa. czytaj więcej

News Najciekawsze gry na iOS i Android

Gry na smartfona zapewniają rozrywkę w podróży i w wielu innych sytuacjach. Dzięki nim nie sposób się nudzić, gdyż gry na telefon to zróżnicowane tytuły. Wśród nich coś dla siebie znajdą dzieci i dorośli, fani strategii, gier karcianych, horrorów i rozgrywki MOBA. Poznaj najciekawsze gry na iOS i Android i wybierz spośród nich coś dla siebie. czytaj więcej