Archiwalne

Program VOD Info w INEA

13.12.2010

W poniedziałek, 13 grudnia 2010, jeszcze przed startem nowej usługi wideo na żądanie, INEA uruchomiła promocyjny kanał poświęcony VOD.

Jest on dostępny dla Abonentów usługi telewizji cyfrowej pod nazwą „VOD Info”. Widzowie programu obejrzą w nim zwiastuny premier w danym miesiącu, zapowiedzi wybranych filmów, a także informacje praktyczne o tym, jak korzystać z serwisu VOD i zamawiać filmy. Zawartość programu będzie aktualizowana raz na miesiąc.

Więcej o ofercie INEA wideo na żądanie już w najbliższych dniach.

źródło: INEA

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak sprawdzić poziom tuszu w drukarce Brother DCP-J105?

Szukasz szybkiego sposobu na sprawdzenie tuszu w drukarce Brother DCP-J105? Chcesz dowiedzieć się, jak sprawdza się tusz w tym modelu drukarki? W poniższym artykule poznasz sposoby na sprawdzenie tuszu w drukarce Brother DCP-J105! Wskazujemy, jak to zrobić! Poznaj najbardziej wydajne tusze dla drukarki Brother!

czytaj więcej

News Jak Dział IT Może Wspomóc Inne Działy w Twojej Firmie: Kluczowe Strategie i Technologie

W dzisiejszym świecie, dział IT pełni kluczową rolę w tworzeniu i utrzymaniu konkurencyjności firmy. Jego wsparcie dla innych działów jest niezbędne do zapewnienia efektywności operacyjnej. Poniżej przedstawiamy, jak dział IT może wspomóc inne działy w firmie, z wykorzystaniem najnowszych technologii i strategii. czytaj więcej

News Narzędzia do sklepu internetowego, które pomogą Ci sprzedawać

Sklepy internetowe obecnie są jedną z najpopularniejszych form nabywania produktów zarówno cyfrowych, jak i fizycznych, przez klientów. Ich popularność wystrzeliła w górę zwłaszcza po pandemii COVID-19. Doprowadziło to jednak również, do rozwoju konkurencji na rynku. Obecnie, sklep internetowy, który chce odnieść sukces, musi posiadać zestaw wbudowanych narzędzi takich jak Livechat czy Callback, które pozwolą mu na zbudowanie relacji z klientem, a w rezultacie na zatrzymanie go na danej stronie internetowej. Mając to na uwadze, pomożemy Ci ustalić, na jakie narzędzia, powinieneś się zdecydować. czytaj więcej