Archiwalne

Promocja 'Tanie gadanie na okrągło' w Telefonii Dialog

15.09.2008

Od 15 września do końca roku w ramach najnowszej promocji, Dialog proponuje swoim klientom obniżkę ceny abonamentu taryfy Domowej w profilu „Twoje 120 minut” do 49 zł brutto przez okres 12 miesięcy.

Z promocji mogą skorzystać wszyscy nowi i dotychczasowi klienci indywidualni posiadający telefon w sieci TP SA (Abonament Dialogu – WLR) oraz nowi klienci indywidualni w zasięgu sieci Dialogu. Wystarczy wybrać profil „Twoje 120 minut” w taryfie Domowej i podpisać umowę na okres 12 miesięcy.

W miesięcznej opłacie abonamentowej jest uwzględniony pakiet do 150 bezpłatnych minut na połączenia do sieci stacjonarnych wymiennych na 50 minut na połączenia do sieci komórkowych. Niewykorzystane darmowe minuty przechodzą na następny okres rozliczeniowy.

Dodatkowo klienci, którzy podpiszą umowę o świadczenie usług DIALOG WLR – Abonament Dialogu (na łączach TP SA) lub aneks wprowadzający nową usługę WLR w niniejszej promocji, otrzymają rabat na opłacie instalacyjnej z kwoty 122 zł brutto do 1,22 zł brutto.

źródło: Dialog

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Czy polskie dzieci są uzależnione od smartfonów?

Smartfony to już nieodłączny element naszego codziennego życia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Niewątpliwie mają one wiele zalet i ułatwiają nam życie w różnych kwestiach. Jest jednak także druga strona medalu - nadmierne korzystanie z nich przez najmłodszych budzi poważne obawy wśród rodziców i nauczycieli. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej