Crowley Data Poland wprowadził do swojej oferty usługę zawierającą abonament telefoniczny wraz z połączeniami głosowymi pod nazwą TeleAbonament Crowley.
Firma proponuje klientom bardzo prosty model rozliczania opłat, w którym uiszczana jest stała miesięczna opłata abonamentowa, niezależna od okresu, na jaki zawierana jest umowa. Zróżnicowane są natomiast stawki na połączenia, które przy umowie 24-miesięcznej są najbardziej atrakcyjne.
"Zamierzamy korzystać z nowych możliwości pojawiających się w związku z deregulacją rynku, a WLR jest właśnie jedną z takich szans" - mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Crowley Data Poland. "W przeciwieństwie do konkurencji odnotowujemy systematyczny wzrost sprzedaży usług głosowych i widzimy duży potencjał w dosprzedaży posiadanym klientom abonamentu telefonicznego. Jest to także kolejny krok na drodze zapewnienia podmiotom biznesowym możliwie kompleksowej obsługi telekomunikacyjnej, w czym Crowley chce się specjalizować".
W TeleAbonamancie Crowley każda firma, bez względu na lokalizację oraz godzinę połączenia, płaci za wykonaną rozmowę tę samą stawkę operator nie różnicuje połączeń lokalnych i międzystrefowych oraz nie nalicza specjalnych taryf za wykonywanie połączeń w określonych godzinach w ciągu dnia.
Crowley zapowiada jednakże liczne promocje, w szczególności na połączenia międzynarodowe, a także możliwość korzystania z różnorodnych pakietów bilingowych.
Usługa jest dostępna komercyjnie dla klientów Crowley Data Poland od dnia 3 października b.r.
źródło: Crowley