Archiwalne

Przedsięwzięcie 'Płać komórką' już w kolejnym mieście

2009 -03-13

Jak poinformował mPay, spółka zależna ATM S.A., Łódź ruszyła z innowacyjną usługą "Płać komórką za parkowanie". To drugie miasto w Polsce, po Warszawie, które przystąpiło do systemu płatności mobilnych.

Wprowadzana usługa umożliwia dokonywanie opłaty przy użyciu telefonu komórkowego w strefie płatnego parkowania w Łodzi. Kierowcy będą mogli uruchomić naliczanie opłaty oraz przedłużyć czas parkowania z dowolnego miejsca.

- Uruchomienie w Łodzi systemu płatności mobilnych ma strategiczne znaczenie dla tego miasta, a jego pierwsza funkcja to możliwość dokonywania opłat za miejsca parkingowe. - Wprowadzając innowacyjny system potwierdziliśmy, że Łódź to nowoczesna metropolia na skalę standardów światowych - powiedział Wiceprezydent Łodzi Jarosław Wojcieszek. 

- Firma mPay jest pierwszym w Polsce agentem rozliczeniowym oferującym usługę płatności za pomocą telefonów komórkowych. Dzięki wspólnej inicjatywie „Płać komórką”, Zarządowi Dróg i Transportu w Łodzi oraz naszemu partnerowi Cool Ar wprowadzamy dziś usługę płatności za parkowanie przy użyciu telefonu komórkowego. Łódź jest już drugą aglomeracją, w której oferujemy innowacyjny sposób płatności w strefie parkowania. Jestem przekonany, że oferowany przez nas model płatności, łatwy i bezpieczny, stanie się standardem w zakresie płatności mobilnych — mówi Konrad Łuczak, Prezes Zarządu mPay S.A. 

- Plus jest pierwszą siecią komórkową w Polsce, która już półtora roku temu zaoferowała klientom możliwość korzystania z mobilnych płatności. Jak na innowatora na polskim rynku telefonii komórkowej przystało, we współpracy z bankiem Citi Handlowy i agentem rozliczeniowym mPay pod koniec ubiegłego roku przeszliśmy do kolejnego, kluczowego etapu rozwoju tego projektu, udostępniając usługę „Płać komórką” — powiedziała Magdalena Jaksztowicz, Kierownik Projektu w Polkomtel S.A. — Cieszymy się, że od dziś będą mogli z niej korzystać również łodzianie. Dzięki powiązaniu tej usługi bezpośrednio z kontem bankowym mobilne płatności z pewnością w szybkim tempie staną się bardzo popularne, a Polacy odkryją ich liczne zalety. Rozwiązanie to zapewnia bowiem klientom większą mobilność i wygodę, gwarantując jednocześnie wysokie bezpieczeństwo. Jesteśmy przekonani, że mobilne płatności staną się nową, istotną funkcjonalnością telefonu komórkowego. 

- „Płać komórką” to przełom na rynku płatności mobilnych możliwy dzięki historycznemu porozumieniu. Po raz pierwszy bank, operator sieci komórkowej oraz agent rozliczeniowy porozumiały się co do modelu biznesowego. Wprowadzana przez nas innowacja w płatnościach mobilnych może stać się dzięki temu masowa, a z czasem standardem, do którego będą dołączać inni — tłumaczy Sebastian Geldner, Naczelnik Wydziału ds. Usług Płatności Produktów Depozytowych — Citi Handlowy jest pierwszym bankiem, który umożliwi klientom płacenie komórką bezpośrednio z konta. Tym samym kolejny raz potwierdzamy naszą konsekwencję w realizacji strategii, w której kluczowe jest budowanie satysfakcji klienta. Tworzymy rozwiązania, w których innowacja spotyka się z prostotą użytkowania i z wygodą.

źródło: ATM

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak najlepiej nadpłacać kredyt hipoteczny?

Nadpłata kredytu hipotecznego to efektywny sposób na skrócenie okresu spłaty zobowiązania i zmniejszenie całkowitych kosztów kredytu. Ale jak właściwie nadpłacać kredyt hipoteczny, aby maksymalnie skorzystać z tej możliwości? Czy lepiej skupić się na nadpłacaniu kredytu, czy może skrócić okres kredytowania? W tym artykule przedstawimy krok po kroku, jak najlepiej podejść do nadpłaty kredytu hipotecznego, odpowiadając na najważniejsze pytania i rozwiewając wątpliwości. czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

News Sprzedaż odzieży w internecie. Jak zacząć i czego oczekiwać?

Światowy rynek mody przynosi niebotyczne zyski koncernom odzieżowym. W świecie wielkich marek na szczęście jest jeszcze miejsce dla małych producentów ubrań. Zapotrzebowanie na odzież spoza sieciowych sklepów można wykorzystać. Dlaczego warto to zrobić i od czego zacząć? czytaj więcej