Archiwalne

PTC i PTK Centertel będą wspólnie rozwijać standardy rynkowe nowych usług

29.11.2007

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era oraz PTK Centertel, operator sieci Orange, podpisały list intencyjny dotyczący współpracy przy tworzeniu standardów pozwalających na wdrażanie i rozwój mobilnych usług nowej generacji.

Dynamiczny rozwój technologii telekomunikacyjnych umożliwia wprowadzanie na rynek zaawansowanych usług, które znacznie rozszerzają możliwości codziennego wykorzystania telefonu komórkowego. Może on spełniać rolę karty płatniczej, elektronicznego biletu autobusowego, czytnika Foto Kodów (kody 2D), czy odbiornika mobilnej telewizji cyfrowej.

Podpisany przez Polską Telefonię Cyfrową i PTK Centertel list intencyjny wyraża gotowość do podjęcia wspólnych prac, których celem jest stworzenie niezbędnych standardów nowych usług. Intencją obu operatorów jest wypracowanie rozwiązań pozwalających na najpełniejsze wykorzystanie możliwości nowych technologii telekomunikacyjnych oraz stworzenie warunków dla szybkiego zaoferowania nowoczesnych rozwiązań zaspokajających rosnące potrzeby klientów.

Operatorzy zakładają, że prace związane z wypracowywaniem standardów będą miały charakter otwarty. Umożliwia to przystąpienie do nich innych operatorów komórkowych oraz partnerów ofert - przedstawicieli sektora bankowego, handlu i transportu publicznego.

źródło: PTC

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej