Archiwalne

PTK Centertel kończy rozmowy z Ekstraklasą S.A.

12.05.2008

W związku z upłynięciem 10 maja br. terminu wyznaczonego przez PTK Centertel na zakończenie rozmów z Ekstraklasą S.A. w sprawie przedłużenia współpracy sponsoringowej na trzy kolejne sezony i przekazaną osobiście przez Prezesa Ekstraklasy SA, informacją o odrzuceniu możliwości kontynuowania dalszych rozmów, Zarząd PTK Centertel podjął decyzję o wycofaniu się z planów sponsoringu polskiej ligi w kolejnych latach.

Do podjęcia decyzji przyczyniły się nierealne oczekiwania finansowe spółki Ekstraklasa S.A., rozwijająca się afera korupcyjna, niekontrolowane przez organizatora rozgrywek wybryki chuligańskie i rasistowskie na stadionach oraz przedłużająca się niestabilna sytuacja w lidze, wynikająca z decyzji podjętych przez zjazd PZPN, oraz jej stale obniżający się poziom sportowy.

„Sponsorowanie piłki nożnej to dla PTK Centertel i Grupy TP strategiczny kierunek, w którym uwzględniamy interes ligi i rozwój futbolu w Polsce. Dla firmy jest to jednak także poważna inwestycja, która musi być zgodna z rachunkiem ekonomicznym, warunkami rynkowymi oraz odpowiadać realnej wartości świadczeń sponsorskich. Spełnienie obecnie artykułowanych oczekiwań finansowych, dotyczących samego wynagrodzenia dla Ekstraklasy SA na poziomie 60 mln zł, byłoby ewidentną niegospodarnością i mogłoby zostać zinterpretowane, jako działanie na szkodę spółki, którą kieruję. Biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia, które destrukcyjnie wpłynęły na wartość wizerunku całej polskiej piłki ligowej oraz z uwagi na wyraźnie przekazaną nam informację o braku chęci ze strony spółki Ekstraklasa S.A. do kontynuowania rozmów, podjęliśmy decyzję o przeznaczeniu zarezerwowanych środków finansowych na inne projekty" - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu PTK Centertel

Dotychczasowe porozumienie z Ekstraklasą S.A. oraz wartość oferty były jedną z największych inwestycji sponsoringowych na polskim rynku. Nowa propozycja PTK Centertel na przedłużenie sponsorowania ligi złożona w styczniu br. zakładała, mimo ewidentnego spadku wartości oferowanego produktu, jakim jest liga, istotne podniesienie wartości kontraktu sponsorskiego. Orange wstępnie zaoferował 37,5 mln zł za trzyletni kontrakt. Jednak Ekstraklasa S.A. zdecydowała o zamknięciu konkursu bez wyboru oferenta. Była to zaskakująca i niezrozumiała decyzja, tym bardziej, że jak wynikało z niepotwierdzonych informacji - Orange przedstawił najwyższą ofertę. Poinformowała również, że zamierza rozmawiać z każdym potencjalnym sponsorem indywidualnie.

Dlatego w ostatnich dwóch miesiącach PTK Centertel informował Ekstraklasę S.A. o gotowości do podjęcia rozmów w sprawie sponsorowania rozgrywek w trzech kolejnych sezonach od 2008/2009 do 2010-2011, podtrzymując jednocześnie propozycję i wyznaczając termin 10 maja 2008 na zakończenie rozmów.

Dotychczas PTK Centertel zainwestował przez ostatnie 3,5 roku w działania związane z ligą ponad 60 milionów złotych, z czego 35,6 mln złotych zostało przekazane bezpośrednio Ekstraklasie S.A. PTK Centertel, co roku przeznaczał dodatkowy wielomilionowy budżet na aktywności około sponsoringowe, promujące rozgrywki w mediach i pozwalające na nadanie wydarzeniom związanym z Orange Ekstraklasą odpowiedniej rangi i oprawy. By zwiększyć bezpieczeństwo na stadionach i atrakcyjność meczów, Orange wprowadził programy skierowane do kibiców - Orange Fair Play i Gram Fair. Jako sponsor organizował również szkolenia medialne dla piłkarzy oraz szkolenia z zakresu marketingu dla przedstawicieli klubów Orange Ekstraklasy.

źródło: Orange

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Jak najlepiej nadpłacać kredyt hipoteczny?

Nadpłata kredytu hipotecznego to efektywny sposób na skrócenie okresu spłaty zobowiązania i zmniejszenie całkowitych kosztów kredytu. Ale jak właściwie nadpłacać kredyt hipoteczny, aby maksymalnie skorzystać z tej możliwości? Czy lepiej skupić się na nadpłacaniu kredytu, czy może skrócić okres kredytowania? W tym artykule przedstawimy krok po kroku, jak najlepiej podejść do nadpłaty kredytu hipotecznego, odpowiadając na najważniejsze pytania i rozwiewając wątpliwości. czytaj więcej

News iDared Serwis - Profesjonalny Serwis Produktów Apple

W dzisiejszym świecie urządzenia Apple stały się nieodłącznym elementem codziennego życia wielu osób. iPhone’y, MacBooki czy iPady towarzyszą nam w pracy, nauce oraz rozrywce, ułatwiając komunikację i wykonywanie codziennych zadań. Ich niezawodność oraz innowacyjność sprawiają, że cieszą się ogromnym uznaniem, jednak nawet najnowocześniejsze urządzenia mogą ulec uszkodzeniu lub zużyciu. W takich momentach niezwykle ważne jest, aby mieć dostęp do sprawdzonego i profesjonalnego serwisu, który zapewni szybkie i skuteczne naprawy. iDared Serwis to firma, która od lat specjalizuje się w kompleksowej naprawie produktów Apple, oferując wysoką jakość usług oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Naszym priorytetem jest satysfakcja użytkowników urządzeń Apple. W iDared Serwis wykonujemy zarówno podstawowe naprawy, takie jak wymiana szybki czy baterii, jak i bardziej zaawansowane działania, w tym naprawy płyt głównych oraz naprawy po zalaniu. W tym artykule szczegółowo opiszemy, dlaczego warto zaufać iDared Serwis oraz jakie korzyści płyną z wyboru naszego serwisu. Dowiesz się także, jak przebiega proces naprawy, jakie technologie stosujemy, oraz dlaczego nasza wiedza i doświadczenie gwarantują najwyższy standard obsługi. Zapraszamy do lektury, aby odkryć, jak iDared Serwis może pomóc w utrzymaniu Twoich urządzeń Apple w najlepszej kondycji! czytaj więcej

News Nowoczesna rekrutacja. Jak voiceboty wspierają procesy rekrutacyjne i selekcję kandydatów?

Pracując w branży HR na pewno zauważasz, że świat rekrutacji stale ewoluuje, dostosowując się do potrzeb rynku pracy (zmieniających się równie dynamicznie, co sami pracownicy). W dobie digitalizacji i automatyzacji procesów trudno mówić o rekrutacji bez AI. czytaj więcej