Archiwalne

Radiowa edukacja komórkowa. CenterNet z Centrum Prasowym Lemon

08.09.2009

W ramach Akcji Moja Pierwsza Komórka organizator akcji, CenterNet S.A. rozpoczyna cykl 14 programów, które uczą jak bezpiecznie i rozsądnie używać telefonu komórkowego.

W ramach akcji Moja Pierwsza Komórka firma CenterNet S.A. we współpracy z Centrum Prasowym Lemon przygotowała cykl programów, które uczą jak bezpiecznie i rozsądnie używać telefonu komórkowego. W kolejnych audycjach nasi goście i specjaliści przybliżają zasady Fonia a co za tym idzie opowiadają o niebezpieczeństwach jakie czyhają na maluchy wchodzące w mobilny świat i przestrzegają jak uchronić je przed niebezpieczeństwami i nieprzyjemnymi sytuacjami.

Centrum Prasowe Lemon to Agencja Informacyjna przygotowująca treści multimedialne (programy radiowe i telewizyjne) dla kilkudziesięciu stacji radiowych, portali www oraz lokalnych telewizji. „Praca nad cyklem audycji Moja Pierwsza Komórka to była czysta przyjemność - mówi Tomasz Słodki, redaktor naczelny Centrum Prasowego Lemon - najpierw spotkaliśmy się w studiu radiowym, omówiliśmy szczegóły i zaczęliśmy nagrania. W studiu pojawiły się dzieci, ale także dorośli, którzy przypomnieli, że komórka nie jest w życiu najważniejsza. Także nam dało to wiele do myślenia.”

Audycje to cykl 14 odcinków, pojawiających się co tydzień, bohaterem są dzieci, animowany bohater Fonio i dorośli. Można je odsłuchać na portalu prasowe.com. Audycje będą dostępne na stronie www.mojapierwszakomorka.pl

W pierwszej audycji opowiadamy o tym jak narodziła się idea zorganizowania akcji, która ma na celu edukację dzieci w kierunku bezpiecznego i racjonalnego korzystania z telefonu komórkowego, a nasz ekspert z instytutu badawczego Millward Brown SMG/KRC omawia jak z roku na rok rośnie liczba dzieci posiadających telefony komórkowe. Mówimy również o tym w jakim wieku dzieci wchodzą w mobilny świat i czym jest dla nich komórka.

„Od roku prowadzimy społeczny program edukacyjny Moja Pierwsza Komórka. Audycje to nowy sposób na zapoznawanie z komórkowym ABC. Wykorzystując formę audycji staraliśmy się przybliżyć temat w sposób, który będzie dla odbiorcy prosty i ciekawy. Nasi goście na przykładach z życia wziętych, uświadamiają ile nieprzewidzianych sytuacji może czyhać na komórkowego nowicjusza. Przestrzegają, przybliżają dane liczbowe, radzą” - mówi Anna Gołębicka dyrektor marketingu CenterNet, organizatora akcji.

Organizatorem programu społecznego „Moja Pierwsza Komórka” jest firma CenterNet S.A. Akcja powstała z myślą o rodzicach, którzy zdecydowali się na zakup telefonu komórkowego dla swojego dziecka. Moja Pierwsza Komórka uczy Rodziców dzieci jak bezpiecznie i racjonalnie korzystać z telefonu komórkowego, prezentuje zestaw prostych zasad, które powinno znać każde dziecko wchodzące w mobilny świat.

źródło: CenterNet