Archiwalne

Raiffeisen Polbank ujednolica procesy obsługi klienta w systemie Interactive Intelligence

21.07.2014

Raiffeisen Polbank zdecydował o integracji procesów obsługi klientów byłego Polbanku w rozwiązaniu Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence, usprawniającym pracę contact center Banku. Projekt miał na celu ujednolicenie procesów obsługi klientów, wzmocnienie kontroli kosztowej oraz uproszczenie infrastruktury telekomunikacyjnej firmy.

„O rozwoju rozwiązania Interactive Intelligence przesądziła jego otwartość, łatwość integracji i rozwoju, ale również atrakcyjna oferta cenowa” – powiedział Jacek Późniewski, Kierownik Zespołu Rozwoju Technologii Obsługi Klienta i Analiz, Raiffeisen Polbank. – „Podczas zmian wynikających z łączenia departamentów obsługi klientów musieliśmy liczyć się z trudnymi do oszacowania zmianami, jak liczba interakcji z klientami, wartość szczytowych obciążenia systemów, itp. Elastyczna oferta Interactive Intelligence pozwoliła nam zminimalizować ryzyko wdrożenia.”

W ramach projektu pojemność systemu Interactive Intelligence została zwiększona ponad dwukrotnie. Aktualnie oprogramowanie ułatwia pracę kilkuset konsultantów jednostek contact center banku. Przełożyło się to m.in. na zdecydowany wzrost wykorzystania aplikacji Interaction Dialer, modułu rozwiązania CIC służącego do automatyzacji kampanii wychodzących.

Otwarta architektura CIC umożliwia swobodne wprowadzanie modyfikacji do systemu, dzięki czemu możliwe było odwzorowanie w systemie funkcji, do których byli przyzwyczajeni klienci Polbanku. Projekt został przeprowadzony przez inżynierów z firmy Damovo Polska, jednego z najbardziej doświadczonych partnerów Interactive Intelligence na polskim rynku.

Projekt rozwoju systemu zakończył się w połowie maja br.

źródło: Interactive Intelligence

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

News MŚP 2.0 – jak usprawnić komunikację w małej i średniej firmie?

Unowocześnienie procesu obsługi klientów, usprawnienie obiegu informacji, zwiększenie jakości i skuteczności działania to cele, jakie stawia sobie każda firma, bez względu na zasięg działania czy liczbę zatrudnionych pracowników. Zarządzający firmami z sektora MŚP szczególnie baczną uwagę zwracają na efektywność przy jednoczesnym obniżaniu kosztów. Szczególnie dzisiaj, w dobie pandemii, która wymusza digitalizację wielu procesów. Jak skutecznie się komunikować, jednocześnie dbając o firmowe wydatki? Odpowiedzią na te wyzwania są rozwiązania telekomunikacyjne VoIP oferowane przez Grandstream, czyli sprawdzony, znany na całym świecie system pozwalający małym i średnim przedsiębiorstwom korzystać z możliwości dostępnych kiedyś tylko dla dużych korporacji. czytaj więcej