Archiwalne

Raiffeisen Polbank ujednolica procesy obsługi klienta w systemie Interactive Intelligence

21.07.2014

Raiffeisen Polbank zdecydował o integracji procesów obsługi klientów byłego Polbanku w rozwiązaniu Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence, usprawniającym pracę contact center Banku. Projekt miał na celu ujednolicenie procesów obsługi klientów, wzmocnienie kontroli kosztowej oraz uproszczenie infrastruktury telekomunikacyjnej firmy.

„O rozwoju rozwiązania Interactive Intelligence przesądziła jego otwartość, łatwość integracji i rozwoju, ale również atrakcyjna oferta cenowa” – powiedział Jacek Późniewski, Kierownik Zespołu Rozwoju Technologii Obsługi Klienta i Analiz, Raiffeisen Polbank. – „Podczas zmian wynikających z łączenia departamentów obsługi klientów musieliśmy liczyć się z trudnymi do oszacowania zmianami, jak liczba interakcji z klientami, wartość szczytowych obciążenia systemów, itp. Elastyczna oferta Interactive Intelligence pozwoliła nam zminimalizować ryzyko wdrożenia.”

W ramach projektu pojemność systemu Interactive Intelligence została zwiększona ponad dwukrotnie. Aktualnie oprogramowanie ułatwia pracę kilkuset konsultantów jednostek contact center banku. Przełożyło się to m.in. na zdecydowany wzrost wykorzystania aplikacji Interaction Dialer, modułu rozwiązania CIC służącego do automatyzacji kampanii wychodzących.

Otwarta architektura CIC umożliwia swobodne wprowadzanie modyfikacji do systemu, dzięki czemu możliwe było odwzorowanie w systemie funkcji, do których byli przyzwyczajeni klienci Polbanku. Projekt został przeprowadzony przez inżynierów z firmy Damovo Polska, jednego z najbardziej doświadczonych partnerów Interactive Intelligence na polskim rynku.

Projekt rozwoju systemu zakończył się w połowie maja br.

źródło: Interactive Intelligence

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że w przestrzeni internetowej ciągle ma miejsce automatyzacja różnego typu zadań, związanych np. ze sprzedażą czy też innymi przestrzeniami komunikacyjnymi. Korzystanie przez różnego rodzaju firmy z botów głosowych, nie jest już żadnym novum. Posiadanie głosowych asystentów w bankach, na infoliniach oraz w innych miejscach nikogo już nie dziwi. Jednym tego typu botów głosowych jest Voicebot. Gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji sprawi, że w niedalekiej przyszłości dojdzie do optymalizacji procesów sprzedażowych, a być może asystent głosowy będzie nas rejestrował do lekarza itp. "Automatic speech recognition", czyli automatyczne rozpoznawanie mowy ludzkiej przez komputer to coś, na co warto postawić już dziś. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej