Archiwalne

Raport Liberty Global „Przyszłość internetu” otworzył 41. Międzynarodową Konferencję PIKE

08.10.2014

Liberty Global, właściciel UPC Polska, zaprezentowało podczas trwającej właśnie 41. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, najnowszy raport „Przyszłość Internetu – innowacje i inwestycje we wzajemne połączenia IP”, przygotowany we współpracy z firmą doradczą Arthur D. Little.

Według autorów raportu, przyszły rozwój internetu jako platformy multimedialnej zależeć będzie m.in. od inwestycji w rozwój globalnej infrastruktury komunikacyjnej oraz zrównoważonego środowiska regulacyjnego, wspierającego innowacje.

- Potrzebujemy regulacji, które uwzględniając przyszłe kierunki ewolucji rynku pozwolą nadal rozwijać Internet, jako platformę, a także wspomagać tworzenie innowacyjnych usług cyfrowych – powiedział Stephan Luiten, dyrektor spraw publicznych, Liberty Global.

Raport pokazuje, że internet szybko przekształcił się ze statycznej platformy przesyłu danych do platformy streamingowej wideo, w związku z czym wkrótce podlegać będzie kolejnej fali rozwoju w kierunku M2M (maszyna-maszyna) czy komunikacji wideo. Spektakularny wzrost natężenia ruchu w internecie w nadchodzących latach może wywołać bezprecedensowe zapotrzebowanie na bezpieczny i wszechobecny dostęp do internetu oraz masowe upowszechnienie się usług i aplikacji wymagających dużej przepustowości. Dostępne dane potwierdzają tę tezę: przed końcem 2020 roku ponad 50 proc. światowej populacji będzie korzystać z dostępu do internetu. Oznacza to, że liczba użytkowników internetu wzrośnie z obecnego poziomu 2,7 miliarda osób do 5 miliardów w 2020 roku. Do 2025 roku usługi „internetu rzeczy“ będą obejmowały około 50 miliardów skomunikowanych urządzeń. Prognozuje się również, że usługi M2M (komunikacja maszyna-maszyna) będą stanowić ponad 50% ruchu IP przed końcem 2030 roku.

UPC od lat inwestuje w rozwój infrastruktury ponad 25 proc. przychodów, oferując dostęp do innowacyjnych usług cyfrowych, w tym internetu o szybkości do 250 Mb/s. Rynek jest jednak coraz bardziej konkurencyjny za sprawą oferujących substytucyjne usługi i produkty operatorów mobilnych i satelitarnych oraz coraz aktywniejszej ekspansji działających globalnie serwisów i ofert o charakterze over-the-top (OTT). Sektor kablowy od lat pełni rolę lidera rozwoju nowoczesnej infrastruktury, zapewniającej realizację celów europejskiej agendy cyfrowej. By dalej dynamicznie się rozwijać z korzyścią dla klientów i gospodarki, potrzebuje on skali do innowacji i zrównoważonego podejścia regulacyjno-prawnego, pozwalającego na zachowanie konkurencji.

Raport zaprezentowany został we wrześniu tego roku w Brukseli. Można się z nim zapoznać na stronie www.adl.com/FutureOfTheInternet

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej