Archiwalne

Rekordowo wysokie wykorzystanie systemów wideokonferencyjnych i telepresence podczas wulkanicznego fatum nad Europą

21.04.2010


Zamknięcie przestrzeni powietrznej w Europie spowodowało rekordowo wysokie wykorzystanie systemów wideokonferencyjnych i telepresence. Firmy wykorzystują komunikację wizualną oraz publicznie dostępne sale konferencyjne wyposażone w systemy telepresence w celu zachowania ciągłości działania.

W ostatnim tygodniu firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej odnotowała rekordowo wysokie wykorzystanie rozwiązań wideokonferencyjnych i telepresence. Wiele organizacji postanawia korzystać z technologii pragnąc zachować komunikację z pracownikami oraz utrzymać poziom efektywności i produktywności w okresie kiedy wstrzymany został ruchlotniczy.

Firma Regus, klient Polycom, zarządzająca największą globalną siecią 2 500 publicznie dostępnych sal wideokonferencyjnych oraz sal wyposażonych w systemy immersive telepresence, odnotowała ostatnio wzrost wykorzystania rzędu 108 procent w Wielkiej Brytanii, 18 procent w Europie. Oddziały firmy Regus w Aberdeen, Manchesterze, Edynburgu, jak również na lotniskach Gatwick i Heathrow odnotowały zwiększoną ilość rezerwacji, ponieważ osoby podróżujące poszukują metod, które pozwoliłyby na płynne prowadzenie 'zwykłej działalności biznesowej’.

“Prawdą jest, że wiele organizacji nadal nie posiada efektywnych polityk zabezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń kiedy komunikacja staje się większym wyzwaniem, co oznacza, że cierpią na tym klienci oraz konkurencyjność,” powiedział Mike Swade, wiceprezes na region EMEA w firmie Polycom. “Erupcja wulkanu oraz inne wydarzenia w ostatnim czasie, takie jak rozprzestrzenianie wirusa H1N1, uświadomiły wielu organizacjom, jaki potencjalnie wpływ mogą mieć zewnętrzne zdarzenia na działalność biznesową.”

Firma Regus spodziewa się dalszego wzrostu zainteresowania komunikacją wizualną z uwagi na fakt, że organizacje dążą do utrzymania międzynarodowej komunikacji biznesowej w czasie trwania kryzysu lotniczego.

“Firmy korzystające z komunikacji wizualnej są lepiej przygotowane do działania w czasach kryzysów międzynarodowych tego typu, a zwrot z inwestycji w takich przypadkach jest natychmiastowy. Zważywszy, że nie ma jasnych przesłanek kiedy obecna sytuacja się zakończy, przedsiębiorstwa muszą poszukiwać alternatywnych sposobów komunikacji z personelem, partnerami, dostawcami i klientami. Latanie po świecie na spotkania nie jest już konieczne ani efektywne,” powiedział Swade.

źródło: Polycom

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Jak przyspieszyć proces pakowania przesyłek w swojej firmie?

Zakupy przez Internet klientom wydają się niezwykle proste. Wystarczy chwila aby znaleźć produkty, które chce się zakupić, zapłacić i dostać informacje na temat wysyłki zamówienia. Ze względu na to, jak bardzo prosty i szybki jest to proces firmy muszą znaleźć sposoby, pozwalające na błyskawiczne pakowanie i wysyłanie produktów. Ponadto istotne jest także dbanie o bezpieczeństwo przesyłek, które mogą przecież ulec uszkodzeniu w procesie doręczania. Foliopaki kurierskie to rozwiązanie które posiada wszystkie pozytywne cechy, sprawiające, że zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci są z niego zadowoleni. czytaj więcej

News Profesjonalne zasilacze Atte – przegląd rozwiązań

Zasilanie urządzeń i systemów bezpieczeństwa obiektów mieszkalnych oraz użytkowych jest jednym z najistotniejszych aspektów ich budowy. Tematem dzisiejszego artykułu są profesjonalne zasilacze Atte, obudowy oraz przekaźniki. Przedstawiamy przegląd rozwiązań tego producenta. czytaj więcej