Archiwalne

Rok akademicki z usługami UPC - promocja "Lepsze ściąganie"

19.08.2011

UPC oferuje nową promocję. Kierowana jest ona przede wszystkim do studentów, choć mogą korzystać z niej wszyscy nowi klienci. Ponieważ nowoczesne technologie są niezbędne w życiu każdego ucznia szkoły wyższej, okres zobowiązania trwa dokładnie tyle, ile rok akademicki.

Z myślą o nim operator obniżył także koszt opłaty instalacyjnej do 1 zł oraz zaoferował bezpłatnie pierwszy miesiąc korzystania z usług – w dowolnej kombinacji telewizji, Internetu i telefonu. Co ważne – szczególnie dla studentów wynajmujących wspólnie mieszkanie – promocja zapewnia także bezprzewodowy i bezpłatny dostęp do Internetu, dzięki któremu kilka osób może mieć dostęp do sieci w dowolnym miejscu w domu.

Internet stanowi dziś niezbędne źródło informacji we wszelkich dziedzinach i jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, dlatego promocja dla studentów UPC obejmuje aż 3 prędkości internetowe - Fiber Power 5, 10 i 25 Mb/s. Dodatkowo studenci mogą zdecydować się także na Pakiet Pełny telewizji analogowej iszereg atrakcyjnych taryf telefonicznych oferujących połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce i zagranicą oraz na komórki w cenie abonamentu. W ramach promocji klienci wybierający usługi UPC otrzymują 1-szy miesiąc korzystania z nich za 0 złotych. Do 1 zł obniżony został także koszt instalacji usług. Każdy nowy klient otrzyma bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu z możliwością podłączenia kilku urządzeń na cały okres zobowiązania. Będzie mógł także przez 2 miesiące bezpłatnie korzystać z Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który na bieżąco i kompleksowo zabezpiecza komputer przed wirusami.

Umowa w promocyjnej ofercie zawierana jest na 9 miesięcy, co jest szczególnie wygodnym rozwiązaniem dla studentów wynajmujących mieszkanie tylko na czas roku akademickiego.
Promocja trwa do 30.09.2011r.

Szczegóły oferty promocyjnej:
· 1-szy miesiąc 0 zł
· Bezprzewodowy Internet UPC: 0 zł przez 9 m-cy[1]
· Pakiet Bezpieczeństwa UPC: 0 zł przez 2 m-ce potem 5 zł
· Instalacja: 1 zł
· Zobowiązanie: 9 m-cy

Usługi objęte promocją:
· TELEWIZJA: Pakiet Pełny Telewizji Analogowej UPC
· INTERNET: Fiber Power: 5, 10, 25 Mb/s
· TELEFON: Rozmowy 60, Rozmowy po godzinach, Rozmowy non-stop Europa i Świat, Minuty do wszystkich 60, Minuty do wszystkich 240, Minuty do wszystkich 360

[1] Klienci, którzy wybiorą Fiber Power 5 lub 10 Mb/s wraz z Bezprzewodowym Internetem UPC zobowiązani są do uiszczenia jednorazowej dodatkowej opłaty 50 zł za modem.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej