Archiwalne

Rok akcji 'Środy z Orange'

28.04.2010

Zobacz więcej na Orange.pl.


Już niemal milion polskich kinomanów wzięło udział w akcji „Środy z Orange" i skorzystało z możliwości otrzymania dwóch biletów do kina w cenie jednego na środowe seanse filmowe w kinach Cinema City. Właśnie mija rok od rozpoczęcia tej akcji w naszym kraju.

Polska edycja „Śród z Orange" swoją oficjalną premierę miała w środę 22 kwietnia 2009 roku. Liczba chętnych do udziału w tej akcji rosła lawinowo, już w październiku 2009 r. przekroczyła pół miliona.

Filmem, na który jak dotąd wybrało się najwięcej amatorów środowych seansów (aż 65 000) był film „2012". Niewiele mniejszą widownię zgromadziły „Anioły i Demony" (41 000) oraz „Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów".

Wraz ze startem „Śród z Orange" ruszył w Internecie portal www.orangefilm.pl, a w serwisie społecznościowym Facebook pojawiła się fan strona Klubu Filmowego Orange.

Akcję zapoczątkowano 6 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do tej pory skorzystało z niej 14 milionów Brytyjczyków. Projekt rozszerzony został także na inne kraje, jak: Armenia, Izrael, Rumunia i Luksemburg. W Austrii akcja prowadzona jest jako „Czwartki z Orange".

„Środy z Orange" to jedna z wielu aktywności filmowych, które Orange kieruje do swoich klientów. Firma organizuje także przedpremierowe pokazy dla dziennikarzy „Orange Kocha Kino", jest sponsorem tytularnym sieci kin trójwymiarowych Orange IMAX. Realizuje również projekt Orange Kino Letnie. W styczniu, wspólnie z Instytutem Ipsos, przeprowadziła badania, których efektem jest Raport Badawczy „Preferencje kinowe Polaków".

źródło: Orange

News Dlaczego opłaca się pozostać u swojego operatora komórkowego?

Kończy Ci się umowa na abonament i zastanawiasz się, co zrobić – zmienić operatora czy pozostać u obecnego? Postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości i wyjaśnimy, z jakimi korzyściami wiąże się przedłużenie umowy. Przedstawimy także, jakie promocje czekają w Orange na przedłużających umowę. czytaj więcej

News Jak stworzyć kampanię SMS zgodną z modelem AIDA?

AIDA to jedna z najstarszych i najpopularniejszych formuł stosowanych w copywritingu. Najczęściej spotyka się ją w dłuższych treściach, takich jak blogi, teksty na strony internetowe czy mailingi. Jednak nawet w 160 znakowym SMS-ie odgrywa niezwykle ważną rolę. Jak ją wykorzystać przy pisaniu? Sprawdźmy! czytaj więcej

News Aplikacja Mój Orange - wszystkie usługi w jednym miejscu

Mój Orange to aplikacja stworzona dla Twojej wygody. Zakładając w niej konto, wszystkie najważniejsze rzeczy związane z usługami telekomunikacyjnymi będziesz mieć pod ręką, niezależnie od tego, czy masz telefon na abonament, na kartę, czy korzystasz z Orange Love. W apce, m.in. sprawdzisz stan konta, opłacisz fakturę czy aktywujesz lub dezaktywujesz usługi dodatkowe. czytaj więcej

News Poznaj korzyści płynące z przeniesienia numeru do Orange Flex

Od niedawna Orange oferuje zupełnie nową taryfę, czyli Orange Flex. Dowiedz się na czym polega, jak przenieść numer i dlaczego warto. czytaj więcej