Archiwalne

Rozpoczyna się przedsprzedaż telefonu Nokia C7 w Polsce

25.10.2010


Ruszyła przedsprzedaż smartfonu Nokia C7 w Polsce. Jest to drugi po Nokia N8 model firmy działający na nowym systemie operacyjnym Symbian^3. Urządzenie dedykowane jest dla użytkowników ceniących dobrą stylistykę oraz dostęp do serwisów społecznościowych. Zapisy na przedsprzedażowe egzemplarze Nokia C7 można składać w sklepie Nokia (http://sklep.nokia.pl/ ), a koszt urządzenia wynosi 1699 zł. Pierwsze egzemplarze zamówione podczas przedsprzedaży dotrą do klientów na początku listopada br.

Nokia C7 to elegancka stylistyka łącząca w sobie stal nierdzewną i szkło. Pełnodotykowy ekran AMOLED o przekątnej 3,5 cala idealnie nadaje się do przeglądania stron internetowych i korzystania z serwisów społecznościowych. Aktualizacje z portali Facebook i Twitter odbierane są bezpośrednio na ekranie głównym, a dostęp do kont e-mail jest wyjątkowo intuicyjny. Nokia C7 udostępnia także za pośrednictwem Ovi Sklepu szeroką ofertę aplikacji, gier, plików wideo oraz usług internetowych i lokalizacyjnych.

Wraz z udostępnieniem smartfonu rusza konkurs na globalnym profilu Nokia na portalu Facebook. Wśród fanów tego profilu wybranych zostanie pięciu najbardziej aktywnych użytkowników. Otrzymają oni Nokia C7, a ich zadaniem będzie zorganizowanie imprezy przy pomocy smart fonu i mediów społecznościowych, a następnie zrelacjonowanie jej na Facebooku. Zwycięzca, który wygeneruje najwięcej wpisów, zdjęć i filmików otrzyma w nagrodę Nokia C7 dla siebie i dwudziestu swoich przyjaciół.

źródło: Nokia

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

News Podsłuch w telefonie - kiedy warto go zastosować i co warto wiedzieć?

Podsłuch w telefonie to temat budzący wiele emocji, ale również zainteresowania – szczególnie w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa informacji oraz ochrony najbliższych. Coraz częściej po tego typu rozwiązania sięgają nie tylko służby specjalne czy organy ścigania, ale również pracodawcy oraz rodzice. W artykule wyjaśniamy, w jakich sytuacjach stosowanie podsłuchu może być zasadne oraz jakie rozwiązania oferuje obecnie rynek. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej