Archiwalne

Rozwiązania DECT Polycom w środowisku Cisco UC

03.07.2009

Rozwiązania bezprzewodowe DECT firmy Polycom mogą być wykorzystywane w środowisku Unified Communications firmy Cisco. Serwery KIRK 6000 i 300 oraz aparaty telefoniczne DECT firmy Polycom otrzymują certyfikat SIP nadawany przez tekVizion.

Firma Polycom, Inc. światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej informuje, że jej bezprzewodowe systemy głosowe DECT (digital enhanced cordless telephony) otrzymały certyfikację niezależnego laboratorium tekVizion i mogą być wykorzystywane wraz z produktem Unified Communications Manager (UCM) firmy Cisco. Rozwiązania, które otrzymały certyfikat użytkowania wraz z Cisco UCM to serwery KIRK® Wireless Servers (KWS) 6000 i 300 firmy Polycom, jak również wszystkie aparaty telefoniczne KIRK. Po weryfikacji interoperacyjności, klienci wykorzystujący Cisco UCM mogą teraz swobodnie wykorzystywać aparaty DECT.

Polycom oferuje bezprzewodowe rozwiązania IP DECT firmom każdej wielkości.

  • KWS 300 jest podstawowej klasy systemem telefonii bezprzewodowej opartym na protokole SIP, idealnym dla mniejszych przedsiębiorstw. KWS 300 jest jednomodułowym systemem (single-cell), który może obsługiwać do 12 aparatów telefonicznych i do czterech jednoczesnych połączeń. W celu rozszerzenia obszaru pokrycia, do systemu można dodać maksymalnie sześć przekaźników KIRK.
  • KWS 6000 to rozwiązanie telefonii bezprzewodowej oparte na protokole SIP, przystosowane do obsługi bezprzewodowej nawet 4 tysięcy pracowników mobilnych. Jest to urządzenie wielomodułowe (multi-cell), wysoce skalowalne w zależności od tego czy użytkownik końcowy potrzebuje pokrycia radiowego na dużym obszarze geograficznym czy też chce wyposażyć wielu pracowników mobilnych w elastycznie pracujące telefony bezprzewodowe. Może być rozbudowywane w miarę wzrostu i rozwoju firmy, dlatego jest idealne dla średnich, dużych, a nawet bardzo dużych przedsiębiorstw.

Firma Polycom ma także w swojej ofercie pełną gamę bezprzewodowych aparatów telefonicznych KIRK do zastosowań w różnych środowiskach, w tym także przemysłowych gdzie potrzebne są trwałe i odporne na wstrząsy telefony. Wszystkie aparaty mogą pracować w ramach jednego rozwiązania, odpowiadająć na indywidualne potrzeby każdego pracownika, który wybiera aparat DECT odpowiedni do swoich wymagań.

“Firma Polycom pragnie dostarczać klientom firmy Cisco najlepsze w swojej klasie rozwiązania w zakresie komunikacji audiowizualnej,” powiedział Sunil Bhalla, wiceprezes i dyrektor ds. komunikacji głosowej w firmie Polycom. “Mamy świadomość, że firma Cisco jest liderem w obszarze UC i jesteśmy zadowoleni, że możemy rozszerzać naszą ofertę na rzecz jej klientów korzystających z rozwiązań UC.”

Rozwiązania KIRK firmy Polycom oparte na bezprzewodowych systemach głosowych DECT wraz z biznesowym telefonem multimedialnym VVX™ 1500 C firmy Polycom wchodzą w skład firmowej oferty rozwiązań z zakresu UC kompatybilnych z rozwiązaniami Cisco Unified UCM. Jak ogłoszono w zeszłym miesiącu, aparat VVX 1500 C, który jest pierwszym biznesowym telefonem multimedialnym posiadającym certyfikat płynnej integracji z Cisco UCM, łączy w sobie osobisty system do realizacji wideokonferencji oraz w pełni funkcjonalny telefon IP (VoIP) wyposażony w rozwiązanie Polycom HD Voice™, otwarty interfejs programowania aplikacji (API) umożliwiający integrację z kluczowymi aplikacjami biznesowymi.

Ceny i dostępność
Wszystkie wymienione powyżej rozwiązania są dostępne w sieci certyfikowanych partnerów sprzedaży Cisco UC. Ceny rozwiązań KIRK zależą od ich konfiguracji oraz ilości aparatów telefonicznych i rozpoczynają się od 115 EUR/99 GBP/168 USD.

źródło: Polycom

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej

Polycom Polycom i Microsoft - dwie nowości w zakresie współpracy firm

Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, poinformował o dwóch nowościach w zakresie swojej współpracy z firmą Microsoft. czytaj więcej