Archiwalne

Rozwiązanie ATM SMaCS w Polskiej Telefonii Cyfrowej

21.10.2008

ATM S.A. podpisał z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o.o. (operator sieci Era) umowę na kompleksowe wdrożenie systemu SMaCS, opartego na autorskim oprogramowaniu ATM oraz technologii Cisco.

Zakres prac, za jaki odpowiada ATM, obejmuje m.in. opracowanie projektu, przygotowanie infrastruktury sieciowej, dostawę i instalację urządzeń Cisco Systems oraz Dell, przystosowanie i wdrożenie aplikacji SMaCS, integrację rozwiązania z systemami PTC, a także świadczenie kompleksowej usługi serwisowej dla wdrożonego systemu.

System SMaCS jest wiodącym rozwiązaniem dla dostawców oferujących usługi internetowe w sieciach dostępowych o różnych technologiach (np. bezprzewodowych, CATV, DSL). System służy do zarządzania i provisioningu usług internetowych w sieciach operatorów telekomunikacyjnych. W ubiegłym roku m.in. za to rozwiązanie ATM S.A. została wyróżniona nagrodą Cisco Solution Partner of the Year.

źródło: ATM

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Jaki smartwatch 2024? Jaki smartwach wybrać?

Smartwatche, takie jak Apple Watch Series 9 i inne, stają się nie tylko popularnym gadżetem, ale także rozwiązaniem wspomagających nas w naszych codziennych, obowiązkach, chociażby za pomocą płatności zbliżeniowych. Dlatego też, ważnym staje się pytanie - jaki smartwatch wybrać w 2024 roku? W dalszej części artykułu postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.




  • Inteligentny zegarek do mierzenia aktywności fizycznej

  • Jaki smartwatch damski wybrać?

  • Jaki smartwatch 2024 - czym powinien się charakteryzować?

  • Ranking smartwatchy - najlepsze źródło informacji o smartwatchach

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej