Rozwiązanie Unified Communications firmy LG-Ericsson połączy 80 biur LG Electronics na całym świecie
Firma LG Electronics otrzyma największą sieć korporacyjną dostarczając 30,000 pracowników na całym świecie rozwiązanie Unified Communications (UC). Wykorzysta do tego komunikacyjne rozwiązania iPECS firmy LG-Ericsson, najbardziej zaawansowane technologicznie spośród obecnie dostępnych na rynku.
Celem projektu jest obniżenie kosztów telekomunikacyjnych oraz poprawa efektywności zarządzania globalnego firmą poprzez transformację siedziby głównej firmy LG z Twin Towers w Yeouido w kierunku bezprecedensowego budynku, posiadającego niezrównane możliwości komunikacyjne. LG-Ericsson wdroży rozwiązania Unified Communication zarówno w budynkach Twin Tower jak i w 80 zagranicznych biurach firmy LG Electronics. W rezultacie będą one osiągalne poprzez nowoczesną sieć komunikacyjną złożoną z 30,000 linii.
Po wdrożeniu tego rozwiązania pracownicy zagranicznych oddziałów firmy będą pracować wydajniej, niż kiedykolwiek dzięki wykorzystaniu takich elementów rozwiązania Unified Communication jak instant messaging, współdzielenie dokumentów, click-to-call, sygnalizacja obecności, vrtual meetings i wiele innych.
“Potrzebujemy środowiska pracy, które gwarantuje spójność komunikacji mimo geograficznych ograniczeń oraz pozwala na utrzymanie ścisłej współpracy między biurami firmy na całym świecie” – powiedział Jae Woong Um, Vice President, Global General Procurement w LG Electronics.
Siedziba firmy LG - Twin Towers w Yeouido (Korea Południowa), zostanie wyposażona w rozwiązanie iPECS firmy LG-Ericsson-CM, Pure IP PBX dla dużych i średnich firm i około 10000 telefonów biurkowych serii LIP 8000.
Podstawowe filie LG Electronics w Korei, USA, Chinach i Europie będą wyposażone w rozwiązanie iPECS-CM, które będzie funkcjonowało jako główny serwer, umożliwiając stabilizację usług operacyjnych za granicą.
LG-Ericsson zainstaluje również w każdym biurze poza Koreą aplikacje dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw IP PBX pod nazwą iPECS-LIK. Rozwiązanie to zapewni ciągłość biznesową poprzez przejęcie operacji podczas jakichkolwiek przerw w funkcjonowaniu sieci. Wszystkie rozwiązania będą zarządzane i obsługiwane z wykorzystaniem LG-Ericsson Network Management Solution (NMS).
źródło: Ericsson