Archiwalne

Rusza „Akcja student” w UPC

01.09.2014

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, tuż przed startem roku akademickiego, rozpoczyna „Akcję student”. W jej ramach oprócz mega promocji na ultraszybki internet UPC, klienci otrzymają kupony zniżkowe od partnerów akcji, w tym m.in. na tablety, gry czy wydarzenia kulturalne. Nowa oferta to również bardziej elastyczne umowy z możliwością zawieszenia usługi na okres wakacji.

Tegoroczna „Akcja student” obejmuje aż 4 prędkości internetowe: 10 Mb/s, 60 Mb/s, 120 Mb/s oraz ultraszybkość 250 Mb/s. Oferowane prędkości pozwolą na bardzo szybkie pobieranie z sieci materiałów multimedialnych oraz swobodne korzystanie z pełnych zasobów sieci przez wszystkich użytkowników. Internet UPC z darmowym routerem WiFi, dołączonym do każdej oferty, to doskonałe rozwiązanie dla studentów wynajmujących wspólnie mieszkanie.

Nowością jest internet Fiber Power 120 Mb/s w cenie od 69 złotych, w zależności od długości trwania umowy. Umowa promocyjna na dowolnie wybraną usługę internetową zawierana jest do czerwca 2015 lub 2016 roku. W drugim przypadku klienci mogą skorzystać z możliwości zawieszenia usługi na okres wakacji (do wyboru 1, 2 lub 3 miesiące w terminie lipiec-wrzesień 2015) i tym samym niepłacenia abonamentu, co jest idealnym rozwiązaniem dla studentów, którzy planują dłuższy urlop.

W tym roku do akcji UPC dołączyli również partnerzy: Agito.pl, Eventim.pl, Domino’s Pizza, Muve.pl oraz Wimp.pl. Każdy z nich zaoferuje wyjątkowe zniżki na produkty ze swojej oferty – Agito.pl dostarczy vouchery z 20% zniżką przy zakupie tabletu Samsung Galaxy tab 3 7.0 oraz wybranych dodatkowych sprzętów, taka sama zniżka obowiązuje na wszystkie gry w wersji elektronicznej na Muve.pl, z kolei Eventim.pl pozwoli na kupno biletu na wszystkie wydarzenia ze zniżką 10 złotych, Wimp umożliwi korzystanie z usługi przez dwa miesiące za darmo, a od Domino’s Pizza klienci otrzymają kupon do wielokrotnego użytku „2 pizze w cenie 1”.

Szczegóły promocji „Akcja student”:

  • Zobowiązanie: do czerwca 2015 lub 2016 ( w drugim rozwiązaniu z możliwością zawieszenia abonamentu w okresie lipiec-wrzesień 2015)
  • W umowie do czerwca 2016: Fiber Power 10 Mb/s w cenie 49 zł; Fiber Power 60 Mb/s za 60 zł ; 120 Mb/s za 69 zł i Fiber Power 250 Mb/s za 90 zł
  • W umowie do czerwca 2015 Fiber Power 10 Mb/s w cenie 59zł; Fiber Power 60 Mb/s za 70 zł; 120 Mb/s za 79 zł i Fiber Power 250 Mb/s za 100 zł
  • Bezprzewodowy Internet UPC: 0 zł przez cały czas korzystania z usługi Internetowej

Promocja trwa do 31 października 2014 r.

źródło: UPC

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej