Archiwalne

Rusza kampania edukacyjna 'Sieciaki na wakacjach 2008'

30.06.2008

Już po raz trzeci Fundacji Dzieci Niczyje i Fundacja Grupy TP organizują wakacyjno-piknikową kampanię edukacyjną „Sieciaki na wakacjach", której zadaniem jest nauczenie dzieci i młodzieży bezpiecznego i efektywnego korzystania z Internetu.

Pierwszy z ośmiu pikników edukacyjnych odbył się 26 czerwca w parku Świętokrzyskim w Warszawie w ramach dużej imprezy plenerowej inaugurującej akcję „Lato w Mieście".

Siedem kolejnych imprez zostanie zorganizowanych w popularnych miejscowościach wypoczynkowych: Dąbkach - 15 lipca, Darłowie - 16 lipca, Jarosławcu - 17 lipca, Ustce - 18 lipca, Jastrzębiej Górze - 19 lipca, Władysławowie - 20 lipca, Giżycku - 22 lipca.

Kampania „Sieciaki na wakacjach" organizowana jest już po raz trzeci przez Fundację Dzieci Niczyje oraz Fundację Grupy TP i jest elementem europejskiego programu „Safer Internet". Program imprez nawiązuje do fabuły edukacyjnego serwisu internetowego http://www.sieciaki.pl/. Organizatorzy przygotowali atrakcyjną ofertę piknikowo - edukacyjną związaną z profilaktyką zagrożeń internetowych, m.in.: zajęcia przy komputerach w Sieciakowym Klubie Internetowym; prezentacje kreskówek, filmów, teledysków na temat bezpieczeństwa w Sieci w SiecioKinie; zabawy i konkursy z nagrodami na świeżym powietrzu oraz występy muzyczne.

Młodzi internauci biorąc udział w zajęciach proponowanych w ramach pikników zdobywają wiedzę o bezpiecznym Internecie oraz „bajty" - sieciakową walutę, którą następnie w „Centrum Wydawania Nagród" wymieniają na nagrody: gry, programy antywirusowe, kubki, smycze, podkładki, gazetki dziecięce o tematyce komputerowej itp. W trakcie pikników dzieci oraz rodzice otrzymują materiały edukacyjne. Imprezy są organizowane przy wsparciu partnerów lokalnych.

Partnerzy akcji: Program Safer Internet Plus, Arcabit, Wydawnictwo Nasza Księgarnia, CD Projekt, wydawca gry Adibu, Komputerowa Gratka, Zig Zap, Mini Mini.

źródło: TPSA

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak media społecznościowe zagrażają bezpieczeństwu informacji?

Współczesne firmy działają w bardzo złożonych środowiskach bezpieczeństwa. Z jednej strony rośnie krajobraz zagrożenia, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani w swoich atakach w miarę uzyskiwania dostępu do nowych narzędzi (np. sztucznej inteligencji) czy ofert (hakowanie jako usługa). Z drugiej strony organizacje mają do czynienia z danymi bardziej wrażliwymi niż kiedykolwiek. To sprawiło, że zaczęliśmy się domagać lepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa. czytaj więcej