Dziś rusza kampania promująca drugą edycję programu dla przedsiębiorców THINK BIG, organizowanego przez UPC Biznes. Jej główną ideę ilustrować ma seria filmów, których bohaterami są przedsiębiorcy, wykraczający swoją działalnością poza utarte schematy, potrafiący w praktyce połączyć pasję i działalność, a zgodnie z ideą ‘think big’ - działają globalnie. Hasło tegorocznej edycji THINK BIG i samej kampanii brzmi „We share your passion for business”.
W pierwszym z serii 30- sekundowych spotów możemy zobaczyć autorów sukcesu firmy PIXERS - jednego z największych na świecie sklepów online z dekoracjami ściennymi, którzy opowiadają o swojej drodze na szczyt i umiejętnym przekuciu pasji w zawodowy sukces: ‘Think Big w PIXERS to sprzedaż produktów na cały świat. To chęć, aby każdy klient był w 100% zadowolony, ale przede wszystkim zgrany zespół profesjonalistów, którzy lubią ze sobą współpracować.’ - mówi w spocie Maciej Ziemczonek, szef ds. rozwoju PIXERS. Kolejne filmy z serii będą emitowane co miesiąc.
Program THINK BIG skierowany jest do małych i mikro przedsiębiorców o dużym potencjale wzrostu, którzy poszukują kapitału do sfinansowania dalszego rozwoju oraz ekspansji na rynku i jednocześnie chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania.
- Głównym celem programu THINK BIG jest wsparcie finansowe i merytoryczne innowacyjnych inicjatyw w sektorze małych i mikro przedsiębiorstw. Zgodnie z hasłem kampanii - ‘We share your passion for business’, poszukujemy firm, które łączą pasję ze swoją działalnością, funkcjonują w przemyślany i wolny od rutyny sposób, wyznaczają trendy, kreują sposoby myślenia oraz stymulują wzrost gospodarczy. Pragniemy tym samym także podkreślić, że marka UPC Biznes może być solidnym i godnym zaufania partnerem dla właścicieli małych inicjatyw biznesowych. – wyjaśnia Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.
Pierwsza edycja programu THINK BIG miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 roku, a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike - projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.
Spoty THINK BIG ‘We share your passion for business’ można będzie obejrzeć na: www.thinkbig.upc.pl, youtube, 11. kanale w Telewizji Cyfrowej UPC (Galeria UPC) oraz w mediach społecznościowych - na facebookowym fanpage’u THINK BIG https://www.facebook.com/UPCbiznes
Pierwszy spot kampanii THINK BIG: http://youtu.be/-aDYCDNEVgs
Za kreację i realizację spotów odpowiadają Ignacy Matuszewski i Konrad Olszewski.
Więcej informacji: http://www.thinkbig.upc.pl/ ; www.facebook.com/UPCBiznes
THINK BIG wspierają:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.
Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej