Zobacz więcej na Play.pl.
Operator sieci Play od piątku 6 lipca 2007 rozpocznie promowanie swojego abonamentu za 30 zł kampanią zatytułowaną: "Taki pełny, a taki lekki".
Nowa kampania dotyczy promocyjnego abonamentu PLAY LAJT za 30 złotych. W filmie, prasie i na billboardach w sposób metaforyczny przedstawione są walory nowego wakacyjnego abonamentu, który jednocześnie jest bardzo lekki (kosztuje jedynie 30 złotych miesięcznie) i pełny (benefity jak w pozostałych abonamentach PLAY oraz telefon multimedialny w świetnej cenie).
W piętnastosekundowym spocie widzimy przedstawienie baletowe, w którym oprócz filigranowych baletmistrzów występuje balerina o bardzo pełnych kształtach. Baletnica huśta się na huśtawce, wysoko ponad głowami tancerzy, a w finałowej scenie skacze z huśtawki prosto w objęcia jednego z artystów, który… bez trudu łapie ją i przerzuca niczym lekką plażową piłkę do drugiego z tancerzy.
Wszystkie materiały łączy hasło: Abonament Play Lajt za 30 zł. Taki pełny, a taki lekki.
źródło: Play