Zobacz więcej na Play.pl.
Od 28 czerwca 2007 operator sieci Play rozpoczął emisję reklam swojego startera za 9 zł. Nowa seria reklam została opatrzona tytułem: "Nie żałuj dziewiątki".
Play wprowadza nowy atrakcyjny starter za 9 złotych i właśnie "skromność tej kwoty" jest podstawowym elementem koncepcji kampanii reklamowej. W filmie "skromnej dziewiątce" przydarzają się same nieszczęścia. Ale co by się z nią nie działo, nie warto jej żałować - w końcu to zaledwie dziewiątka. Nie żałować, tylko wydać na starter i wejść do multimedialnego świata PLAY.
Nośnikami reklam są: TV, outdoor, prasa, radio, wielkie formaty.
Autorami reklam są: Anna Łoskiewicz (art. director), Jacek Izrailewski (copywriter), Asiya Malinowska (creative director) z agencji Brain. Reklamom patronuje dom mediowy: Guideline MediaCom. Po raz kolejny reklamy są wspierane muzyką Olafa Deriglasoffa.
źródło: Play