Archiwalne

Rusza VI edycja Tęczowej Akademii Pływania UPC

06.08.2007

UPC Polska już szósty rok z rzędu funduje dzieciom bezpłatne lekcje pływania w ramach programu edukacyjnego Tęczowa Akademia. Zajęcia odbędą się w sierpniu br., a skorzystają z nich dzieci w wieku od 7 do 12 lat w pięciu miastach Polski. Dzięki Tęczowej Akademii Pływania UPC dzieci pozostające w czasie wakacji w domach będą mogły nabyć nowe umiejętności.

W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach podczas lekcji Tęczowej Akademii Pływania dzieci będą oswajać się z wodą pod okiem doświadczonych instruktorów, nabywać podstawowe umiejętności pływackie oraz poznawać zasady zachowania bezpieczeństwa nad wodą. Będzie również możliwość zdania na koniec egzaminu na kartę pływacką. Dodatkową atrakcją Tęczowej Akademii Pływania UPC będą pokazowe lekcje nurkowania.

Tęczowa Akademia Pływania UPC zagości w pięciu miastach: Tychach, Lesznie, Gdyni, Piotrkowie Trybunalskim i Chełmie. Zajęcia mają otwartą formułę, akcją są objęte wszystkie dzieci, nie tylko abonentów UPC. W tym roku w Tęczowej Akademii Pływania przewidziano miejsca dla 340 dzieci.

"Nasza coroczna akcja prospołeczna daje dzieciom, które z różnych przyczyn pozostają w miastach w czasie wakacji możliwość przyjemnego i pożytecznego spędzania czasu. Mamy nadzieję, że zachęcimy je do czynnego uprawiania sportu. Tęczowa Akademia Pływania od początku cieszyła się olbrzymią popularnością i tego lata z radością przystępujemy do szóstej już edycji" - powiedziała Dorota Zawadzka, dyrektor PR UPC Polska.

Do tej z pory z bezpłatnych zajęć organizowanych corocznie przez Tęczową Akademię Pływania UPC skorzystało łącznie blisko 5 000 dzieci w całej Polsce.

UPC Polska realizuje program odpowiedzialności społecznej pod nazwą Tęczowa Akademia od 2001 roku. Został on stworzony z myślą o dzieciach i pod jego egidą odbyło się wiele akcji edukacyjnych, łączących naukę z zabawą. Tysiące dzieci nauczyły się z UPC m.in. pływać, korzystać z internetu, grać w baseball, bezpiecznie jeździć na deskorolce, poznało nowe kultury. Od 2006 r. UPC Polska objęła akcjami edukacyjnymi również dorosłych: w trzech edycjach specjalnych kursów internetowych dla seniorów wzięło udział ok. 900 osób.

źródło: UPC

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej