Archiwalne

Ruszyła kampania marketingowa Nokia 5800 Xpress Music

04.03.2009

W marcu ruszyła kampania marketingowa promująca najnowszy telefon Nokia 5800 XpressMusic.

Jeszcze w lutym internauci mogli zobaczyć banery w charakterystyczne różnokolorowe paski. Teraz do Internetu dołącza również outdoor, kina i radio. Dodatkowo w ramach kampanii zorganizowane zostaną również konkursy, imprezy klubowe, a także trzecia edycja projektu Studio Garaż.

Dotknij muzyki
Nokia 5800 XpressMusic to najnowszy telefon muzyczny Nokia dostępny na polskim rynku od 16 lutego 2009. Muzyka, wideo i inne multimedia są w nim dostępne za jednym dotknieciem. Telefon wyposażony jest we wszystkie niezbędne funkcje muzyczne, w tym pamięć 8 GB mieszczącą do 6000 utworów, korektor graficzny i wysokiej klasy wbudowane głośniki surround.

„Nokia 5800 XpressMusic to jedna z bardziej oczekiwanych premier tego roku. Wierzymy, że telefon będzie się cieszył równie dużą popularnością, jak w innych krajach Europy. Wsparcie marketingowe oraz szereg niestandardowych działań skierowanych do konsumentów będą stanowić ważny element strategii sprzedaży tego urządzenia” - mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

Muzyczny podbój
Reklamy telefonu Nokia 5800 XpressMusic będą obecne w Internecie, outdoorze i kinach. Ponadto w radiostacjach będzie można usłyszeć specjalnie przygotowane spoty reklamowe. Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Banery internetowe przygotowała agencja interaktywna K2, a zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

Studio Garaż – III edycja

Kolejnym elementem kampanii marketingowej będą konkursy. Wszyscy miłośnicy muzyki mogą wziąć udział znanym już projekcie Studio Garaż, który w tym roku będzie miał już swoją trzecią edycję. Tym razem celem konkursu będzie wyłonienie przez internautów 10 najlepszych utworów, tzw. TOP 10 Studio Garaż. Pięciu wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę głosów, nagra swój utwór w profesjonalnym studiu nagraniowym. Do wygrania będą również telefony Nokia 5800 XpressMusic.

Najnowsza edycja konkursu będzie wsparta działaniami skierowanymi do Internautów znających projekt
z poprzednich edycji. Ich ilość jest imponująca - fanów zarejestrowanych na stronie konkursu jest 24 784, a uczestników, którzy wzięli udział w projekcie i zarejestrowali swoją muzykę jest 1193. Tylko podczas II edycji odnotowano 402 889 odwiedzin i 776 991 odsłon strony Studia Garaż. Partnerami konkursu są MTV Polska, Viva oraz sieć sklepów muzycznych Rock’n’Roll.

Muzyczne tournee telefonu Nokia 5800 XpressMusic
Już 7 marca br. ruszają także muzyczne imprezy klubowe promujące telefon Nokia 5800 XpressMusic. Podczas każdej z imprez na 200 gości, którzy będą mieć na sobie element stroju w kolorach kampanii – różowym lub fioletowym – czeka niespodzianka. Ponadto imprezy uświetnią występy taneczne i konkursy, podczas których można będzie wygrać gadżety związane z prezentowanym modelem telefonu. Muzyczne tournee odbędzie się w następujących miastach:

7 marca 2009:
- Warszawa, klub Capitol, ul. Marszałkowska 115
- Gdańsk, klub Parlament, ul. Św. Ducha 2

14 marca 2009:
- Kraków, klub Cień, u. Św. Jana 15

21 marca 2009:
- Wrocław, klub Novocaina, Rynek 13
- Poznań, klub Terytorium, ul. Mokra 3

źródło: Nokia

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

News Dlaczego Shopware zdobywa popularność?

Szukasz ciekawej alternatywy dla Magento i Prestashop? W takim razie zwróć uwagę na Shopware. Przez wiele lat platforma e-commerce koncentrowała się na rynkach niemieckojęzycznych, dziś zyskuje międzynarodową popularność. Obecnie korzysta z niej ponad 200 tys. sklepów. Sprawdź, jakie funkcje platformy przyczynią się do rozwoju Twojego biznesu! czytaj więcej