Trwa ostatni etap przed komercyjnym uruchomieniem oferty telefonii komórkowej Crowley Data Poland.
Firma Crowley Data Poland rozpoczęła testy zewnętrzne przygotowywanej oferty telefonii mobilnej CROWLEY TeleMobile. Do testowania usługi zaproszono kilkudziesięciu klientów z całej Polski, którzy będą mieli okazję jako pierwsi podzielić się z firmą doświadczeniami na temat jakości usługi i spełnienia przez nią stawianych oczekiwań. Jest to już kolejny etap procesu weryfikacji poprawności działania usługi, po testach wewnętrznych, którymi objęto pracowników Crowley Data Poland.
- Zgodnie z założonym harmonogramem działań, w drugiej połowie września chcielibyśmy już komercyjnie zaoferować usługi komórkowe naszym klientom - mówi Sebastian Zadrożny, Kierownik Produktu odpowiedzialny za rozwój oferty mobilnej w Crowley Data Poland. - Dopinamy ostatnie szczegóły z naszym partnerem firmą MNI S.A., sprawdzamy procedury obsługi klienta i działanie naszych systemów. Testy klienckie przyniosą nam dodatkowe informacje, które pozwolą na ostateczne podsumowanie założeń i customizację usługi zgodnie z oczekiwaniami rynku.
W pierwszej kolejności oferta CROWLEY TeleMobile zostanie skierowana do obecnych klientów Crowley Data Poland, których firma posiada już ponad 5000, za pośrednictwem dotychczas wykorzystywanych kanałów sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, telesprzedaż). Wśród zakładanych aktywności marketingowych wspierających promocję oferty, firma stawia głównie na narzędzia z obszaru DM i marketingu internetowego.
źródło: Crowley