Adidas i Samsung – ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa oraz przedstawiły pierwszy produkt będący rezultatem ich współpracy - system miCoach wraz z dedykowanym telefonem Samsung F110 miCoach.
„Firmy Samsung i adidas łączy pasja do sportu łączącego różne kultury, branże oraz technologie” – powiedział IS Kim, prezes i dyrektor wykonawczy firmy Samsung Electronics Europe. „Nowoczesne wzornictwo firmy Samsung oraz jej zaawansowana technologia doskonale komponują się ze sportowymi osiągnięciami firmy adidas. Wspólnie jesteśmy w stanie wesprzeć wszystkich entuzjastów sportu w uwolnieniu ich prawdziwego potencjału i czerpaniu radości z treningu bez względu na wiek czy umiejętności”.
MiCoach to system treningowy, który nie tylko motywuje i inspiruje do działania, ale przede wszystkim pomaga w codziennym treningu na wszystkich poziomach zaawansowania. Przeprowadza wstępną analizę sprawności fizycznej, a następnie przekształca zapisane dane w indywidualny plan treningowy, którego trudność zależy od celu, jaki wyznaczył sobie sam ćwiczący. Dzięki temu miCoach jest swego rodzaju osobistym trenerem, który zawsze jest przy tobie, dokładnie zna twój cel i zawsze wie, w jaki sposób go osiągnąć.
MiCoach składa się pięciu podstawowych elementów, które w połączeniu tworzą niepowtarzalny interaktywny system:
- telefon Samsung F110 miCoach,
- pulsometr,
- licznik kroków dostosowany do wszystkich rodzajów obuwia biegowego firmy adidas,
- odpowiednia odzież sportowa firmy adidas oraz
- strona internetowa miCoach, umożliwiająca opracowywanie dostosowanych do użytkownika programów treningowych.
„W celu osiągnięcia wyznaczonego celu, każdy sportowiec potrzebuje najlepszego trenera – właśnie takim osobistym trenerem jest urządzenie miCoach, które można dostosować do własnego rytmu, wykorzystywać w każdej sytuacji i które pomoże osiągać kolejne poziomy sprawności fizycznej” – twierdzi José Mourinho, zwycięzca Ligi Mistrzów UEFA oraz zdobywca Pucharu UEFA z drużyną Porto, a także zwycięzca angielskiej ligi Premier League z drużyną Chelsea.
Telefon Samsung F110 miCoach – czyli pierwszy prawdziwie sportowy telefon muzyczny z innowacyjnym systemem indywidualnego treningu.
Wprowadzenie do sprzedaży tego wyjątkowego gadżetu jest wynikiem coraz szerzej upowszechniającej się świadomości, jak ogromne znaczenie ma prowadzenie zdrowego trybu życia. Jest to bowiem idealne urządzenie dla osób, które pragną jednocześnie trenować i cieszyć się muzyką, a także korzystać z innych funkcji multimedialnych.
„Model Samsung F110 miCoach to najbardziej zaawansowany interaktywny system treningowy dostępny obecnie na rynku, łączący zaawansowaną technologię komórkową z najnowszymi osiągnięciami z zakresu innowacji w sporcie i prowadzenia treningów” – powiedział Eric Liedtke, wiceprezes działu marketingu firmy adidas. „Wyjątkowość telefonu miCoach polega na tym, że zbiera on i analizuje indywidualne dane, a następnie, na podstawie poziomu sprawności fizycznej użytkownika oraz wyznaczonych przez niego celów, dostosowuje plany treningowe, jednocześnie na bieżąco informując go o przebiegu treningu i stopniu realizacji planu”.
Telefon Samsung F110 miCoach współgra z sensorem kroków oraz pulsometrem, które uruchomić można za pomocą przycisku umieszczonego na telefonie. „Osobisty trener” powiadamia biegaczy o możliwości przyspieszenia lub informuje ich o upłynięciu czasu treningu. Dwukrotne przyciśnięcie przycisku umożliwia natychmiastową aktualizację danych dotyczących treningu. Wyświetlacz LCD o przekątnej 2,0” na bieżąco wyświetla upływ czasu, tętno, dystans, prędkość oraz spalone kalorie.
System miCoach będzie dostępny w sprzedaży w wybranych salonach detalicznych na terenie całej Europy od połowy marca 2008 r. W Polsce wejdzie na rynek za ok. 2 miesiące.
Użytkownicy będą mieć możliwość wyboru jednej z dwóch opcji: pakiet standardowy (telefon Samsung F110 miCoach, opaska na ramię, czujnik kroków oraz pulsometr) lub pakiet podstawowy (tylko telefon Samsung F110 miCoach i opaska na ramię).
Telefon dostępny będzie w siedmiu wersjach kolorystycznych: ciemnoszarym, srebrnym, różowoczerwonym, stalowoszarym, szafirowoniebieskim, bladoniebieskim oraz cukierkoworóżowym.
Czytaj więcej o Samsung F110 miCoach.
źródło: Samsung
Samsung Samsung Marką Godną Zaufania
Firma Samsung, jako jedyny przedstawiciel kategorii „Producenci telefonów komórkowych i smartfonów”, zdobyła wyróżnienie Marka Godna Zaufania. Nagroda przyznawana jest przez magazyn „My Company Polska” markom, które zostały najwyżej ocenione w przeprowadzonym na początku roku badaniu. O wynikach poinformowano 21 czerwca. czytaj więcejSamsung Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0
W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. czytaj więcejSamsung Samsung zdobył nagrodę iF Design Award za drukarki serii C40
Drukarka wielofunkcyjna Samsung C40, która zostanie wprowadzona na rynek w czerwcu 2017 r. została doceniona za wzornictwo zdobywając nagrodę iF Design Award. czytaj więcejSamsung Karolina Malinowska i Robert Czerwik stawiają na bezpieczeństwo. Wybrali Samsung Knox
Zdjęcia bliskich, szkice prac, kontakty – to dane, które zasługują na szczególne bezpieczeństwo w sieci. Karolina Malinowska i Robert Czerwik wybrali do tego platformę Knox i stali się jej ambasadorami. czytaj więcejSamsung Misja stratosfera – Samsung Galaxy S8 poleci w kosmos
Najnowszego flagowca Samsunga – Galaxy S8 oraz atrakcyjne vouchery można wygrać w najnowszym konkursie zorganizowanym przez salony Samsung Brand Store. Zabawa związana jest z misją Samsunga, który już 15 czerwca wyśle w stronę kosmosu kapsułę ze swoim najnowszym flagowcem na pokładzie. czytaj więcejSamsung Samsung rozpoczyna współpracę z PRIDE – zawodową drużyną e-sportową
Firma Samsung została oficjalnym sponsorem zespołu PRIDE, zawodowej drużyny e-sportowej, specjalizującej się w rywalizacji w Counter Strike: Global Offensive. Współpraca obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale także technologiczne oraz organizacyjne. czytaj więcejSamsung Samsung prezentuje odnowioną serię Galaxy J
Firma Samsung zaprezentowała dziś nową serię Galaxy J. Smartfony Galaxy J7, J5 i J3 wyróżniają się unikalnym wzornictwem, wysoką wydajnością i udoskonalonymi aparatami. czytaj więcejSamsung Samsung ogłasza partnerstwo z UFC®, X-Games i Live Nation
Samsung Electronics Co., Ltd. wspólnie z UFC®, X Games i Live Nation, uruchamia nową usługę VR Live Pass dla Gear VR. Teraz wybrane globalne wydarzenia sportowe i muzyczne będzie można podziwiać w wirtualnej rzeczywistości, przy pomocy Gear VR. czytaj więcejSamsung Samsung Polska z trzema statuetkami IT Champion 2017
Podczas uroczystej gali zorganizowanej przez redakcję IT Reseller – Mistrzowie Nowych Technologii, firma Samsung Polska otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy Producent Rozwiązań Digital Signage, Mikołaj Bobiński został uznany najlepszym Dyrektorem Kanału Partnerskiego, a program STEP zwyciężył w kategorii Najlepszy Program Partnerski. czytaj więcejSamsung Joseph Kim nowym prezesem Samsung Electronics Polska
Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie technologii mobilnych i rozwiązań cyfrowych, ogłosił dzisiaj nominację Josepha (Jeongwoo) Kima na nowego prezesa polskiego oddziału firmy. Joseph Kim zastąpi na tym stanowisku Hadriana Baumanna, który został mianowany prezesem Samsung Electronics UK. czytaj więcejSamsung Samsung Marką Godną Zaufania
Firma Samsung, jako jedyny przedstawiciel kategorii „Producenci telefonów komórkowych i smartfonów”, zdobyła wyróżnienie Marka Godna Zaufania. Nagroda przyznawana jest przez magazyn „My Company Polska” markom, które zostały najwyżej ocenione w przeprowadzonym na początku roku badaniu. O wynikach poinformowano 21 czerwca. czytaj więcejSamsung Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0
W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. czytaj więcejSamsung Samsung zdobył nagrodę iF Design Award za drukarki serii C40
Drukarka wielofunkcyjna Samsung C40, która zostanie wprowadzona na rynek w czerwcu 2017 r. została doceniona za wzornictwo zdobywając nagrodę iF Design Award. czytaj więcejSamsung Karolina Malinowska i Robert Czerwik stawiają na bezpieczeństwo. Wybrali Samsung Knox
Zdjęcia bliskich, szkice prac, kontakty – to dane, które zasługują na szczególne bezpieczeństwo w sieci. Karolina Malinowska i Robert Czerwik wybrali do tego platformę Knox i stali się jej ambasadorami. czytaj więcejSamsung Misja stratosfera – Samsung Galaxy S8 poleci w kosmos
Najnowszego flagowca Samsunga – Galaxy S8 oraz atrakcyjne vouchery można wygrać w najnowszym konkursie zorganizowanym przez salony Samsung Brand Store. Zabawa związana jest z misją Samsunga, który już 15 czerwca wyśle w stronę kosmosu kapsułę ze swoim najnowszym flagowcem na pokładzie. czytaj więcejSamsung Samsung rozpoczyna współpracę z PRIDE – zawodową drużyną e-sportową
Firma Samsung została oficjalnym sponsorem zespołu PRIDE, zawodowej drużyny e-sportowej, specjalizującej się w rywalizacji w Counter Strike: Global Offensive. Współpraca obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale także technologiczne oraz organizacyjne. czytaj więcejSamsung Samsung prezentuje odnowioną serię Galaxy J
Firma Samsung zaprezentowała dziś nową serię Galaxy J. Smartfony Galaxy J7, J5 i J3 wyróżniają się unikalnym wzornictwem, wysoką wydajnością i udoskonalonymi aparatami. czytaj więcejSamsung Samsung ogłasza partnerstwo z UFC®, X-Games i Live Nation
Samsung Electronics Co., Ltd. wspólnie z UFC®, X Games i Live Nation, uruchamia nową usługę VR Live Pass dla Gear VR. Teraz wybrane globalne wydarzenia sportowe i muzyczne będzie można podziwiać w wirtualnej rzeczywistości, przy pomocy Gear VR. czytaj więcejSamsung Samsung Polska z trzema statuetkami IT Champion 2017
Podczas uroczystej gali zorganizowanej przez redakcję IT Reseller – Mistrzowie Nowych Technologii, firma Samsung Polska otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy Producent Rozwiązań Digital Signage, Mikołaj Bobiński został uznany najlepszym Dyrektorem Kanału Partnerskiego, a program STEP zwyciężył w kategorii Najlepszy Program Partnerski. czytaj więcejSamsung Joseph Kim nowym prezesem Samsung Electronics Polska
Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie technologii mobilnych i rozwiązań cyfrowych, ogłosił dzisiaj nominację Josepha (Jeongwoo) Kima na nowego prezesa polskiego oddziału firmy. Joseph Kim zastąpi na tym stanowisku Hadriana Baumanna, który został mianowany prezesem Samsung Electronics UK. czytaj więcejWiadomości firmowe Innowacje w Energy Logserver: Wersja 7.4.3 i integracja z Mitre ATT&CK
Energy Logserver w wersji 7.4.3 wprowadza kluczowe innowacje zwiększające efektywność i bezpieczeństwo operacji IT. Nowości obejmują zarządzanie zapytaniami, sieciową sondę, poszerzone funkcje AI, weryfikację sum kontrolnych archiwów oraz ulepszony system licencji. Ponadto, integracja z frameworkiem Mitre ATT&CK poprawia identyfikację i reakcję na cyberzagrożenia, oferując zaawansowane narzędzia do analizy i ochrony infrastruktury IT. czytaj więcejNews Czy grając w gry można nauczyć się programowania?
Zastanawialiście się kiedyś, czy poprzez zabawę w wirtualnym świecie można zdobyć realne umiejętności, takie jak programowanie? To pytanie, które rozpala wyobraźnię zarówno młodych adeptów kodowania, jak i doświadczonych deweloperów. Współczesne podejście do edukacji coraz częściej wykorzystuje metody, które łączą naukę z przyjemnością, a grywalizacja staje się jednym z kluczowych trendów w nauczaniu programowania. Przyjrzymy się, jak gry komputerowe mogą wspierać rozwój umiejętności programistycznych, od prostych aplikacji dla początkujących po zaawansowane projekty, które mogą stać się przepustką do przyszłej kariery w branży IT! czytaj więcejNews Sprzedaj bilet na koncert
Sprzedawanie biletów przez Internet to obecnie rozwiązanie cieszące się coraz większą popularnością wśród internautów. Nowoczesną platformę do sprzedaży biletów wyróżnia intuicyjność, szybkość i nowoczesność. Czym jeszcze cechuje się ta platforma? Dlaczego warto z niej korzystać? Jakie są jej główne zalety? Odpowiadamy w naszym artykule!1. System sprzedaży biletów online – podstawowe informacje
2. Sprzedaj bilet na koncert – szybko, nowocześnie i wygodnie
3. Najnowocześniejszy system biletowy i rezerwacji wejść – zalety
System sprzedaży biletów online to duże ułatwienie, które zapewnia wiele nowych możliwości. czytaj więcej