Wraz z premierą najnowszego smartfonu Samsung GALAXY Alpha ruszyła wyjątkowa kampania Alpha People, która ma na celu przybliżenie sylwetki nowoczesnej osobowości Alpha. Kim są Alpha People? Czy Ty należysz do tej charakterystycznej grupy?
Indywidualiści, z silnym przekonaniem o własnej wartości, o oryginalnym niewymuszonym stylu. Tak w skrócie opisać można współczesną osobowość Alpha. Taki też jest najnowszy smartfon Samsung GALAXY Alpha, który został stworzony by dopasować się do potrzeb nowoczesnego użytkownika. Inżynierowie Samsung długo pracowali nad tym aby stworzyć produkt, który będzie nadążał za potrzebami nowoczesnych konsumentów, a jednocześnie pozostawi im pole do wyrażenia własnej osobowości.
Kampania Alpha People podkreśla wyjątkowość każdego z użytkowników Samsung GALAXY Alpha. Ilu ludzi, tyle opinii, charakterów i stylów, wszystkich łączy jednak chęć do jak najpełniejszego korzystania z życia. Firma Samsung dba, aby każdy użytkownik pozostał wyjątkowy, a smartfon Samsung GALAXY Alpha to odpowiedź na tę potrzebę.
Do współpracy przy kampanii, Samsung zaprosił wyjątkowych artystów – znanych i cenionych muzyków Fisza i Emade, którzy utożsamiają się z nurtem Alpha People. Muzycy, znani między innymi ze swojej działalności w ramach zespołu Tworzywo, to osobistości prawdziwie nietuzinkowe. Pewni siebie i bezkompromisowi, odważnie podchodzą do muzyki i konsekwentnie podążają własną ścieżką już od czasów debiutanckiej płyty. Nie boją się eksperymentować – ich muzyka łączy i zmienia różne gatunki i nie da się wpisać w żadne konkretne ramy. Artyści czerpią ogromną radość z tworzenia, przebywania na scenie i z przymrużeniem oka podchodzą do samych siebie i otaczającego ich świata.
Ponadto, w kampanii biorą udział także blogerzy z blogów mammamija.pl oraz ekskluzywnymenel.com. Mammamija to para młodych, nowoczesnych rodziców, których pasją są wspólne podróże i fotografia. Na swoim blogu prezentują porywające relacje z wyjazdów, a także w niezwykły sposób opisują swoją codzienność, która nigdy nie jest nudna. Ekskluzywny Menel to postać równie wyjątkowa. Moda to jego sposób na życie, choć intrygująca nazwa bloga może sugerować inną jego tematykę.
Na przestrzeni najbliższych miesięcy, zaproszeni do współpracy artyści i blogerzy będą brali udział w wielu aktywnościach zaplanowanych w kampanii. Ich działania można będzie oglądać na ich kanałach społecznościowych, blogach oraz na stronie Samsung.
źródło: Samsung