Z okazji rozpoczęcia miesiąca walki z rakiem piersi, 4 października 2008 w samym centrum Warszawy odbędzie się wielki charytatywny koncert Różowej Wstążki. Samsung, organizator imprezy, pragnie w ten sposób przypomnieć wszystkim kobietom o istocie profilaktyki oraz zachęcić do solidarnej pomocy innym.
Partnerem koncertu jest Stowarzyszenie Amazonki, a honorowy patronat objęła Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Koncert rozpocznie się o godz. 15.00 przy stacji Dworca Warszawa Śródmieście. Wystąpią: Mosquitoo, Smolik, Tede oraz gwiazda wieczoru - Kayah.
Samsung już po raz drugi angażuje się w akcję Różowej Wstążki i ponownie do współpracy zaprosił Ilonę Felicjańską, modelką znaną ze swoich działań prospołecznych. Celem „różowej akcji” jest propagowanie profilaktyki raka piersi, a koncert będzie uroczystym rozpoczęciem października jako miesiąca walki z chorobą. W jego organizację włączyło się również Miasto Stołeczne Warszawa.
- Bez pomocy Pani Prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz nie udałoby nam się zorganizować tak wielkiego przedsięwzięcia, jakim jest koncert „Różowej Wstążki”. Wspólnie pragniemy przypomnieć wszystkim kobietom o wykonaniu regularnych badań i przekonać, że najlepszą metodą leczenia jest zapobieganie chorobie. – mówi Wojciech Wasilewski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Samsung Electronics Polska.
Koncert poprowadzi Tomasz Kammel i Ewa Pacuła. Już o godzinie 15.00 zagra zespół Mosqitoo, następnie na scene wejdzie raper Tede, po nim wystąpi Smolik, a ok. godziny 19.00 zaśpiewa Kayah. Oprócz dobrej muzyki, organizatorzy koncertu przygotują dla gości wiele atrakcji, m.in: specjalny różówy „kącik urody” dla pań, symulator Formuły 1 dla panów, a dla najmłodszych namiot zabaw. Podczas koncertu będzie także możliwość skorzystania z bezpłatnych badań mammograficznych i cytologicznych.
Różowa edycja telefonu Samsung F480
Samsung wspiera akcję wprowadzając na rynek specjalną różową edycję telefonu Samsung F480. Oprócz różowej obudowy i etui, telefon posiada różową tapetę akcji, powitanie z logo Różowej Wstążki oraz animację pokazującą jak samemu badać piersi. A przede wszystkim jest to telefon, z którym każdej kobiecie jest do twarzy: dotykowy ekran, elegancki design i kompaktowe rozmiary czynią z niego prawdziwie kobiece cacko.
Z każdego sprzedanego egzamplarza Samsung przekaże 200zł Stowarzyszeniu Amazonki - partnerowi akcji. Zebrane środki zostaną przeznaczone na stworzenie Centrum Informacji Amazonek, które zatrudniać będzie specjalistów udzielących wsparcia i fachowej wiedzy chorym na raka.
Telefon dostępny jest w sprzedaży od początku października w sieci salonów Sferis oraz internetowym sklepie Samsung: www.sklep.samsungmobile.pl.
źródło: Samsung