Archiwalne

Sferia: Przejdź na Naszą stronę

10.10.2008

Ósmego października firma Sferia rozpoczęła kampanię promocyjną nowej strony internetowej oraz znajdującego się na niej, sklepu on-line. Akcję będzie wspierał konkurs pt. Szperacz, który rozpocznie się tydzień później.

Sferia uruchomiła swoją nową stronę internetową, na której oprócz zmiany szaty graficznej oraz usprawnienia jej struktury i interface-u, wprowadzony został dodatkowy element, jakim jest sklep on-line.

- Chcielibyśmy, aby strona ta była wizytówką naszej firmy. Dołączenie do niej sklepu jest ukłonem w stronę powiększającego się grona Internautów. Myślę, że niższe ceny oraz promocje, które proponujemy w sklepie będą zachętą do skorzystania z niego – mówi Izabela Pelc, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.

Sferia w najnowszej kampanii powróciła do motywów gangsterskich. Kreacja przedstawia bossa mafii, z ochroniarzami w tle. Pojawiające się hasło reklamowe - Lepiej przejdź na Naszą stronę – podkreśla humorystyczno - kryminalny charakter całej akcji. Tydzień po starcie kampanii rozpocznie się konkurs pt. Szperacz.

Mechanizm konkursu jest bardzo prosty. Sklep on-line Sferii to miejsce, gdzie doszperać się będzie można prawdziwych okazji. Sferia zaprasza wszystkich Internautów do dogłębnego zapoznania się z treścią serwisu – oczywiście w formie konkursu.

Opcja konkursowa dostępna będzie po zalogowaniu się do serwisu. Wśród treści wszystkich podstron ukryte będzie hasło konkursowe – niektóre litery w opisach wyróżnić się będą innym kolorem. Po odkryciu wszystkich liter uczestnik zabawy ma za zadanie ułożyć z nich odpowiednie hasło.

W momencie zakupu jakiegokolwiek produktu ze sklepu on-line, klient, który poda prawidłowe hasło, otrzyma nagrodę gwarantowaną – słuchawkę Bluetooth. Konkurs potrwa do 15 listopada 2008 lub do momentu wyczerpania nagród.

Kampania zostanie przeprowadzona na portalach internetowych – Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Wp.pl oraz serwisach informacyjnych (rp.pl, dziennik.pl, moeny.pl) i społecznościowych (Gaduradio.pl, Fotka.pl, Grono.net, ePlus.pl). Akcja obejmie następujące formy: billboard, brandmark, double billboard, toplayer oraz mailing i linki tekstowe. Kreację przygotowała Agencja Opus B, media zakupił Trade Doubler.

źródło: Sferia

Wiadomości firmowe 6 powodów dlaczego Twoja firma potrzebuje firewalli

Cyberataki rozwijają się w zastraszającym tempie, stając się coraz bardziej zaawansowane i trudne do wykrycia. Firewall, będący urządzeniem zabezpieczającym sieć, tworzy barierę ochronną między wewnętrznymi a zewnętrznymi sieciami. Kontroluje, monitoruje i filtruje ruch sieciowy na podstawie zdefiniowanych zasad bezpieczeństwa, decydując o dopuszczeniu lub zablokowaniu danych pakietów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 7 kluczowych kroków do wdrożenia Zero Trust

Cyberprzestępcy nigdy nie śpią. Codziennie możemy usłyszeć o atakach na firmy programistyczne, rządy, strony internetowe lotnisk, hotele, szpitale, uniwersytety czy platformy mediów społecznościowych. Na początku 2023 roku atak ransomware na dużą firmę spożywczą zmusił ją do zamknięcia zakładów produkcyjnych i wstrzymania dostaw żywności do sklepów. Jak więc widzimy, konsekwencje napaści mogą być ogromne. czytaj więcej

News Czym jest skuteczne pozycjonowanie i jak wpłynie na rozwój Twojego biznesu?

Wiele firm decyduje się na usługę pozycjonowania. Niektóre biznesy stopniowo zwiększają widoczność w sieci, popularność i zyski. Inne natomiast stoją w miejscu, a nawet spadają w rankingu. Czym więc wyróżnia się skuteczne pozycjonowanie? O tym poniżej. Zachęcamy do lektury! czytaj więcej

News Polubienia na FB - czy można je kupić?

Facebook niemal całkowicie zawładnął światem biznesu. Trudno byłoby znaleźć dzisiaj firmę, która nie posiada własnego konta na FB. Co właściwie dają polubienia strony i czy w ogóle warto kupić polubienia FB? Jak działa taka usługa i jak wprowadzić ją na facebooku typu fanpage? czytaj więcej

News Jak wygląda pozycjonowanie aplikacji mobilnych i stron internetowych w 2021 roku?

Z roku na rok w pozycjonowaniu stopniowo zmieniają się reguły, do równania dochodzą nowe algorytmy i wytyczne Google a sami specjaliści SEM dostosowują się w różnym stopniu do wymagań wyszukiwarki. W niniejszym artykule spojrzymy na najważniejsze filary pozycjonowania stron i aplikacji a także zobaczymy, jak wyglądają nowe trendy w batalii o miejsca w wynikach wyszukiwania. czytaj więcej