Ósmego października firma Sferia rozpoczęła kampanię promocyjną nowej strony internetowej oraz znajdującego się na niej, sklepu on-line. Akcję będzie wspierał konkurs pt. Szperacz, który rozpocznie się tydzień później.
Sferia uruchomiła swoją nową stronę internetową, na której oprócz zmiany szaty graficznej oraz usprawnienia jej struktury i interface-u, wprowadzony został dodatkowy element, jakim jest sklep on-line.
- Chcielibyśmy, aby strona ta była wizytówką naszej firmy. Dołączenie do niej sklepu jest ukłonem w stronę powiększającego się grona Internautów. Myślę, że niższe ceny oraz promocje, które proponujemy w sklepie będą zachętą do skorzystania z niego – mówi Izabela Pelc, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
Sferia w najnowszej kampanii powróciła do motywów gangsterskich. Kreacja przedstawia bossa mafii, z ochroniarzami w tle. Pojawiające się hasło reklamowe - Lepiej przejdź na Naszą stronę – podkreśla humorystyczno - kryminalny charakter całej akcji. Tydzień po starcie kampanii rozpocznie się konkurs pt. Szperacz.
Mechanizm konkursu jest bardzo prosty. Sklep on-line Sferii to miejsce, gdzie doszperać się będzie można prawdziwych okazji. Sferia zaprasza wszystkich Internautów do dogłębnego zapoznania się z treścią serwisu – oczywiście w formie konkursu.
Opcja konkursowa dostępna będzie po zalogowaniu się do serwisu. Wśród treści wszystkich podstron ukryte będzie hasło konkursowe – niektóre litery w opisach wyróżnić się będą innym kolorem. Po odkryciu wszystkich liter uczestnik zabawy ma za zadanie ułożyć z nich odpowiednie hasło.
W momencie zakupu jakiegokolwiek produktu ze sklepu on-line, klient, który poda prawidłowe hasło, otrzyma nagrodę gwarantowaną – słuchawkę Bluetooth. Konkurs potrwa do 15 listopada 2008 lub do momentu wyczerpania nagród.
Kampania zostanie przeprowadzona na portalach internetowych – Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Wp.pl oraz serwisach informacyjnych (rp.pl, dziennik.pl, moeny.pl) i społecznościowych (Gaduradio.pl, Fotka.pl, Grono.net, ePlus.pl). Akcja obejmie następujące formy: billboard, brandmark, double billboard, toplayer oraz mailing i linki tekstowe. Kreację przygotowała Agencja Opus B, media zakupił Trade Doubler.
źródło: Sferia