Sony Ericsson dostarczy ekscytującej rozrywki fanom Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup
Sony Ericsson wprowadza na Mistrzostwa Świata 2010 FIFA World Cup™ cały szereg interaktywnych propozycji dla fanów piłki nożnej, tak aby jeszcze bardziej mogli cieszyć się tym wydarzeniem.
Dziś, Sony Ericsson przedstawił nową kampanię „Extra Man”, przygotowaną specjalnie na Mistrzostwa Świata 2010 FIFA World Cup South Africa™. Kampania ta ma na celu dostarczenie wszystkim fanom Mistrzostw Świata największych piłkarskich przeżyć. Stało się to możliwe dzięki temu, że firmie Sony Ericsson przypadła wyjątkowa pozycja Oficjalnego Telefonu Komórkowego (Official Mobile Handset) Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup™.
Mając świadomość tego jak bardzo zmienił się krajobraz mediów i sposób korzystania z nich, Sony Ericsson sprawi, że dzięki mediom społecznościowym i dzieleniu się multimedialną zawartością telefony znajdą się w samym sercu mistrzostw świata. Od dziś do czerwca 2010, firma Sony Ericsson będzie nagradzała wszystkich fanów umożliwiając im tworzenie własnych treści i dzielenie się nimi zarówno przed, jak i w czasie Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup™. Będzie to miało miejsce albo podczas samych Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup™, za pośrednictwem strony internetowej: www.sonyericsson.com/extraman , albo bezpośrednio przez telefony Sony Ericsson. Doświadczenie to będzie możliwe wyłącznie dzięki Sony Ericsson.
Starania firmy Sony Ericsson w urozmaicenie przeżyć fanów piłki nożnej podczas Mistrzostw 2010 FIFA World Cup™ są również potwierdzeniem zmodyfikowanej strategii marki Sony Ericsson, która ma na celu budowanie zabawnej, atrakcyjnej i otwartej interakcji z użytkownikami.
„Naszym celem jest dostarczanie fanom Mistrzostw 2010 World Cup™ bogatych doświadczeń, włączając w to również rozdawanie biletów na mecze 2010 FIFA World Cup™. Wszystkie nasze inwestycje marketingowe zostaną przeznaczone na zwiększenie i udoskonalenie jakości przeżyć fanów piłki nożnej, co uważamy za absolutny priorytet. Będziemy ściśle współpracować z naszymi kolegami z firmy Sony, tak aby fani mogli spełniać swoje marzenia”, powiedział Stephan Croix, Head of Global Marketing Partnerships w Sony Ericsson.
Centralnym elementem tej misji, nakreślonej z myślą o fanach piłki nożnej, będzie wprowadzenie na rynek w 2010 roku unikalnej aplikacji o tematyce piłkarskiej, która dostarczy użytkownikom najlepszych piłkarskich przeżyć na telefon komórkowy. Aplikacja ta zapewni fanom błyskawiczny dostęp do filmów zawierających najlepsze akcje piłkarskie z meczów kwalifikacyjnych i towarzyskich poprzedzających Mistrzostwa Świata 2010 FIFA World Cup™ oraz wiadomości piłkarskie, pochodzące ze strony http://www.fifa.com/ i gry. Fani będą także mieli możliwość dzielenia się najważniejszymi chwilami meczów, za pośrednictwem aplikacji umożliwiających dostęp do sieci serwisów społecznościowych zainstalowanych fabrycznie w telefonie. Dalsze szczegóły zostaną ogłoszone wkrótce.
Firma przedstawiła dziś także stronę internetową pełną najróżniejszych atrakcji – www.sonyericsson.com/extraman - jest to miejsce na treści multimedialne odpowiadające wszelkim potrzebom fanów. Znajdzie się tam również WorldCupedia, pierwsza na świecie wyszukiwarka skupiona na temacie piłki nożnej, w której wyszukiwanie zawartości odbywa się poprzez narzędzie Kosmix. Ta nowa, imponująca aplikacja wyposaży fanów w całą wiedzę o piłce nożnej, jakiej mogliby kiedykolwiek potrzebować. Strona ta umożliwi kibicom także oglądanie fragmentów meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata FIFA World Cup™, kultowych momentów z poprzednich turniejów oraz delektowanie się ekskluzywnymi treściami piłkarskimi od Sony Ericsson. Specjalna strona Sony Ericssona umożliwia także użytkownikom pobieranie piłkarskich treści na telefon. Od Kanady, przez Australię i Rosję, aż po Wielką Brytanię, Sony Ericsson stworzy miłośnikom piłki nożnej możliwość przeżycia na nowo najlepszych momentów z poprzednich rozgrywek Mistrzostw Świata – a wszystko to, za pośrednictwem klawiatury ich telefonu.
Zaangażowanie Sony Ericsson w dostarczanie fanom piłki nożnej ekscytujących przeżyć zostało już zapoczątkowane akcją promocyjną „Złoty Bilet”, która oferuje odbiorcom, od Francji po Meksyk i od Tajwanu po Australię, życiową szansę towarzyszenia reprezentacji narodowej własnego kraju przez cały czas trwania Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup™ w RPA.
„Mamy jedyną w swoim rodzaju możliwość podarowania fanom piłki nożnej nowych sposobów wspierania ich drużyn: bycia zauważonym i zaangażowania się w same Mistrzostwa. Biorąc pod uwagę opinie fanów, firma Sony Ericsson będzie wzbogacać i udoskonalać ich przeżycia - stanie się przekaźnikiem opinii oraz treści multimedialnych tworzonych przez fanów - na światową skalę”, dodaje Croix.
Sony Ericsson otrzymał tytuł „Official Mobile Handset” czyli „Oficjalny Telefon Komórkowy” Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup™. Stało się to możliwe dzięki Sony Corporation, będącej partnerem FIFA (Digital Life Partner of FIFA). Sony Ericsson zgodził się na otrzymanie sublicencji od Sony Corporation w jej kategorii, a umowa dotyczy wszystkich wydarzeń FIFA do roku 2010, w tym Mistrzostw Świata 2010 FIFA World Cup™ w RPA. Kategoria „Digital Life” obejmuje telefony komórkowe, jak również elektronikę dla ogółu odbiorców, elektronikę profesjonalną, przesyłanie sygnałów AV, a także pozostały sprzęt, komputery osobiste, filmy, muzykę i gry.
źródło: Sony Ericsson