Sony Ericsson uruchamia ogólnoświatowy program marketingowy w ramach umowy zawartej na lata 2009-2012 pomiędzy Sony Corporation i Ligą Mistrzów UEFA
Gdy po wczorajszym losowaniu fazy grupowej Ligi Mistrzów napięcie sięgnęło zenitu, firma Sony Ericsson ogłosiła, że korzystając z umowy partnerskiej (pomiędzy Sony Corporation i UEFA) uruchomi ogólnoświatowy program marketingowy. W jego ramach telefony Sony Ericsson staną się oficjalnymi telefonami komórkowym Ligi Mistrzów UEFA (UEFA Champions League).
Program potrwa do 2012 roku. Skierowany do kibiców będzie on rozszerzeniem poprzednich działań marketingowych, w ramach których firma Sony Ericsson zapewniała kibicom piłki nożnej z całego świata większy dostęp do ich ulubionych rozgrywek.
Podstawą nowego programu będzie wzbogacenie wrażeń kibiców i nie tylko poprzez telefon komórkowy: będziemy wykorzystywali możliwości GPS w smartfonach Sony Ericsson oraz nową aplikację mobilną bazującą na portalu UEFA.com, tak aby kibice doświadczali tych samych wrażeń bez względu na to gdzie i z kim śledzą rozgrywki piłkarskie.
„Z wielką przyjemnością informujemy dziś o uruchomieniu ogólnoświatowego programu marketingowego w związku z Ligą Mistrzów UEFA (UEFA Champions League). Bardzo interesującym aspektem tego programu będzie wykorzystanie funkcjonalności GPS w naszych telefonach z rodziny Xperia w celu wzbogacenia wrażeń kibiców. Nowa inicjatywa będzie rozszerzoną kontynuacją naszych pozostałych, obecnie trwających, ogólnoświatowych kampanii sponsorskich” – powiedział Lennard Hoornik, wiceprezes korporacji i dyrektor do spraw marketingu globalnego w Sony Ericsson.
źródło: Sony Ericsson