Archiwalne

Sony Ericsson wprowadza nową markę XPERIA razem z telefonem XPERIA X1

25.02.2008

Świat odbiorców i klientów zmienia się, więc aby sprostać rosnącym potrzebom mobilnej komunikacji w sieci oraz rozrywki multimedialnej, Sony Ericsson przedstawił model telefonu Sony Ericsson XPERIA™ X1.

Nowy model Sony Ericsson XPERIA X1 - wyjątkowy, rozsuwany telefon - zaprojektowano z myślą o rosnącej grupie użytkowników, którzy potrzebują doskonałej konwergencji mobilnej w telefonie.

Sony Ericsson XPERIA X1 łączy 3-calowy, przejrzysty, szeroki wyświetlacz VGA z pełną klawiaturą typu QWERTY oraz doskonałą jakość wykonania obudowy, wykończonej metalem. Dzięki wyposażeniu Sony Ericsson XPERIA X1 w Windows Mobile® , możemy w każdym miejscu i czasie wybrać dowolną funkcję spośród dynamicznych aplikacji, czy to służącą rozrywce, czy pozwalającą skutecznie pracować będąc w ruchu. Funkcje te są w prosty sposób osiągalne, poprzez dotknięcie panelu Sony Ericsson  XPERIA X1 na ekranie.

“XPERIA™ jest pierwszą marką, która została stworzona wewnątrz Sony Ericsson. Odzwierciedla naszą wizję, jak powinna wyglądać najwyższej klasy energetyzująca komunikacja” powiedział Dee Dutta, Head of Marketing, Sony Ericsson. „Wprowadzenie na rynek nowej marki oraz zaprezentowanie modelu Sony Ericsson XPERIA X1 wzmacnia samą markę Sony Ericsson oraz plasuje nas na czele mobilnej konwergencji".

„Naszym celem przy tworzeniu Sony Ericsson XPERIA X1 było dostarczenie takiego modelu, który harmonijnie łączy mobilną komunikację w sieci z rozrywką multimedialną oraz wyjątkowym wzornictwem", powiedział Rikko Sakaguchi, Head of Portfolio and Propositions, Sony Ericsson. “Wprowadzając Sony Ericsson XPERIA X1 składamy obietnicę, iż będziemy myśleć przede wszystkim o doznaniach użytkownika i o tym, aby te doznania były najwyższej jakości – zawsze i wszędzie”.

Model Sony Ericsson XPERIA X1 będzie dostępny na wybranych rynkach od drugiej połowy 2008 roku.

Czytaj więcej o Sony Ericsson XPERIA X1.

źródło: Sony Ericsson

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Na czym polega konfekcja druków reklamowych?

Konfekcjonowanie to pojęcie, które ma szerokie zastosowanie nie tylko w różnych sektorach produkcyjnych oraz w logistyce i magazynowaniu, ale także w dziedzinie marketingu i reklamy. Przed dotarciem do miejsc docelowych, materiały marketingowe muszą być odpowiednio przygotowane. Proces ten obejmuje takie elementy jak ulotki, broszury, katalogi oraz foldery, które często są pakowane w folię, a następnie w większe opakowania zbiorcze. Często materiały te są również zestawiane razem z innymi elementami, takimi jak listy, bony, próbki kosmetyków czy inne gadżety promocyjne. czytaj więcej

News Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem - nie tylko do rozmów

Słuchawki bezprzewodowe mogą być wykorzystywane na różne sposoby. Pierwsze, co nam przychodzi na myśl, to oczywiście słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych. Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem sprawdzą się także do słuchania audiobooków i podcastów. Jak wybrać idealny model i jakie znaczenie w słuchaniu muzyki może mieć mikrofon? czytaj więcej

News Kredyt gotówkowy a porównywarki online – dlaczego warto z nich korzystać?

Kredyt gotówkowy może być szybkim sposobem na sfinansowanie różnych wydatków. Jednocześnie jest poważnym zobowiązaniem, które należy spłacić razem z należnymi bankowi odsetkami. Koszty zaciągnięcia kredytu mogą różnić się w zależności od wybranej oferty. Przydatnym narzędziem w wyborze optymalnej opcji są porównywarki kredytowe online. Jak z nich korzystać? czytaj więcej