Na światowym kongresie technologii mobilnych „Mobile World Congress 2008” firma Samsung zaprezentowała nowe produkty i technologie, wśród nich najnowszy telefon komórkowy - „Soul” - flagowy model, będący ukoronowaniem serii „Ultra Edition III”.
Samsung Electronics Co., Ltd. ‑ producent telefonów komórkowych i sprzętu telekomunikacyjnego – zapowiedział dziś wprowadzenie do sprzedaży telefonu o nazwie „Soul” – najnowszego flagowego produktu firmy Samsung w 2008 r. Na miejsce prezentacji nowego produktu firma wybrała światowy kongres technologii mobilnych „Mobile World Congress 2008” w Barcelonie. Wydarzenie to stało się okazją do przedstawienia nowej wizji telefonów komórkowych, będących odzwierciedleniem różnego stylu życia użytkowników.
„Konsumenci wybierają nowe telefony komórkowe w ten sam sposób, w jaki wybierają nowe samochody. Szukają powiązań emocjonalnych oraz doskonałych rozwiązań technicznych” – powiedział Geesung Choi, prezes Samsung Telecommunication Network Business. „Samsung wprowadza rynek telefonów komórkowych w nową erę i jestem przekonany, że gama produktów, jakie prezentujemy na tegorocznym kongresie technologii mobilnych jest najlepszym dowodem naszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań konsumentów w zakresie telefonów komórkowych”.
„Soul” (Samsung U900) – kwintesencja nowoczesnego telefonu komórkowego
Model „Soul” (ang.dusza), którego nazwa jest skrótem frazy „the Sprit of Ultra” (ang. duch doskonałości), jest zwieńczeniem serii telefonów „Ultra Edition”, mającej odzwierciedlać idealną równowagę pomiędzy wyszukanym designem i funkcjonalnością. Soul ma kontynuować sukces poprzednich telefonów z serii „Ultra Edition”, takich jak Samsung D900 i Samsung U700 oraz umacniać silną pozycję firmy w kategorii luksusowych telefonów komórkowych.
„Jesteśmy przekonani, że model „Soul” to doskonałe rozwiązanie dla dzisiejszych konsumentów świadomych trendów w modzie, którzy poszukują znakomitej jakości wzornictwa oraz najnowszych technologii” – powiedział Geesung Choi, prezes Samsung Telecommunication Network Business.
„Podstawowym założeniem koncepcji wzorniczej modelu „Soul” było zachowanie idei tzw. „samodyscypliny” poprzez zminimalizowanie wszystkich czynników, w celu stworzenia małego i jednocześnie pięknego urządzenia” – wyjaśnia Minhyouk Lee, projektant telefonów komórkowych.
Wprowadzeniu Samsung U900 będzie towarzyszyła szeroka kampania reklamowa na całym świecie. W Europie telefon będzie dostępny w sprzedaży od kwietnia 2008.
źródło: Samsung