Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Wczoraj, podczas już XV edycji gali Effie Awards 2014, kampania T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami otrzymała srebrną statuetkę w kategorii „Kampanie, dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR”. Jest to sukces wszystkich osób współtworzących ten wyjątkowy projekt! Za realizację kampanii PMK w poszczególnych obszarach odpowiadali: dom mediowy Starcom MediaVest Group oraz agencje V&P i WALK Events.
Pomoc Mierzona Kilometrami to ogólnopolska akcja społeczna, której organizatorem jest firma T-Mobile Polska. Projekt łączył w sobie sportową pasję, mobilną technologię oraz szczytny cel jako motywację do aktywnego pokonywania kilometrów. Dzięki szeroko prowadzonej kampanii w mediach typu online oraz offline udało się zbudować prawdziwe zaangażowanie oraz wydobyć pozytywne emocje wśród setek tysięcy uczestników.
„W ostatni weekend września, kończąc drugą edycję akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami wraz z ponad 500 tysiącami aktywnie pomagających świętowaliśmy przekazanie 1 miliona złotych na rzecz niepełnosprawnych ruchowo dzieciom, podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam! Dziś po raz kolejny czujemy dumę, że nasz projekt został zauważony oraz doceniony przez środowisko marketingowe” – powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile.
Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy, o globalnym zasięgu, który nagradza kampanie marek, wyróżniające się na rynku najbardziej efektywnymi działaniami komunikacyjnymi. Jak co roku, eksperci oceniali projekty promocyjne pod kątem 4 kryteriów: wyzwania strategicznego i przyjętych celów, idei komunikacyjnej, rozwinięcia idei w działania reklamowych oraz efektów komunikacji. Tegoroczne jury wyselekcjonowało do udziału w konkursie siedemdziesiąt projektów w dwudziestu kategoriach, wśród których przyznano nagrodę Grand Prix, 6 Złotych, 23 Srebrne i 19 Brązowych Effie.
źródło: T-Mobile