Archiwalne

Stanowisko TP wobec raportu Merrill Lynch z dnia 26 czerwca 2007

28.06.2007

We wtorek 26.06.2007 rano, agencja informacyjna Thomson Financial News, powołując się na raport banku Merrill Lynch, opublikowała informacje o rzekomych planach strategicznych Telekomunikacji Polskiej oraz inne informacje dotyczące firmy.

Informacje zawarte w opublikowanym przez Merrill Lynch raporcie są jedynie odzwierciedleniem opinii analityka i nie odzwierciedlają żadnych decyzji ani planów zatwierdzonych przez TP. Wiele uwag przypisywanych Prezesowi TP nie odzwierciedla wiernie jego rzeczywistych poglądów i opinii. W związku z powyższym, Telekomunikacja Polska stwierdza, że stanowisko firmy dotyczące kwestii poruszonych w powyższym raporcie nie uległo żadnej zmianie w porównaniu do wcześniej prezentowanych przez nią informacji. Nie istnieją żadne inne plany redukcji zatrudnienia poza planami przedstawionymi pracownikom i inwestorom pod koniec 2006 roku, a podane w raporcie liczby dotyczące zatrudnienia w centrali TP w Warszawie są błędne. W odniesieniu do sporu z DPTG, TP stała i nadal stoi na stanowisku nie komentowania publicznie możliwego wyniku sporów sądowych. Wskaźnik Capex do przychodów w wysokości 12-13% to powszechnie znany średni poziom nakładów inwestycyjnych spółek telekomunikacyjnych w regionie, ale na dzień dzisiejszy TP nie zmieniła opublikowanego w styczniu celu na 2007 rok.

Nowa strategia TP zostanie zaprezentowana zgodnie z planem, razem z publikacją wyników za pierwsze półrocze.

źródło: TPSA

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

News Kredyt gotówkowy a porównywarki online – dlaczego warto z nich korzystać?

Kredyt gotówkowy może być szybkim sposobem na sfinansowanie różnych wydatków. Jednocześnie jest poważnym zobowiązaniem, które należy spłacić razem z należnymi bankowi odsetkami. Koszty zaciągnięcia kredytu mogą różnić się w zależności od wybranej oferty. Przydatnym narzędziem w wyborze optymalnej opcji są porównywarki kredytowe online. Jak z nich korzystać? czytaj więcej

News Archiwizacja dokumentów w firmie - jak robić to rozsądnie?

Każda firma, niezależnie od charakteru swojej działalności lub ilości zatrudnianych pracowników jest zobowiązana do przechowywanie szeregu dokumentów przez określony ustawowo okres czasu. Zgodnie z przepisami prawa przedsiębiorca musi archiwizować oryginały dokumentacji oraz chronić ją przed uszkodzeniem albo zniszczeniem, nieupoważnionych rozpowszechnianiem oraz wprowadzaniem jakichkolwiek zmian. Warto więc wiedzieć, jak można archiwizować dokumenty, aby zapewnić im pełne bezpieczeństwo. czytaj więcej