Archiwalne

Startują testy taryfy telefonicznej UPC Non-stop Europa

10.07.2008

UPC rozpoczyna testy taryfy UPC Non-stop Europa. Dzięki niej klienci będą mogli realizować połączenia do sieci stacjonarnych w dziewięciu krajach europejskich w ramach abonamentu. Wśród nich znajdą się państwa najbardziej popularne pod względem liczby zamieszkujących je czasowo lub na stałe Polaków.

Promocja testowa taryfy UPC Non-stop Europa będzie prowadzona w regionach gdańskim i warszawskim przez trzy miesiące – do końca września 2008. Obejmie miasta takie jak: Gdańsk, Gdynia, Kowale, Rumia, Sopot, Starogard Gdański, Góra Kalwaria, Pabianice, Piotrków Trybunalski, Karczew k. Otwocka, Konstancin Jeziorna, Marki k. Warszawy, Otwock, Piaseczno k. Warszawy, Piastów, Stare Babice, Warszawa, Zielonka k. Warszawy, Ząbki k. Warszawy.

Taryfa ta powstaje jako odpowiedź na rosnącą liczbę Polaków przebywających poza granicami kraju, z ktrórymi bliscy w Polsce chcieliby mieć stały kontakt.

Dzięki taryfie UPC Non-stop Europa w ramach abonamentu wynoszącego 99 złotych brutto, klienci będą mogli rozmawiać bez ograniczeń, 7 dni w tygodniu przez 24 godziny, z osobami, korzystajacymi z sieci stacjonarnych wybranych krajów, do których Polacy najczęściej podróżują lub wybierają na miejsce zqamieszkania. Wśród nich znajdą się: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Szwecja, Włochy i Wielka Brytania.

źródło: UPC

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej