Zakończyła się faza testów klienckich oferty CROWLEY TeleMobile, start oferty już w przyszłym tygodniu.
Crowley Data Poland zakończył ostatnią fazę testów klienckich nowo uruchamianej usługi telefonii komórkowej CROWLEY TeleMobile. Kilkudziesięciu klientów z całej Polski sprawdzało jakość i parametry oferty mobilnej Crowley. Testy usługi odbywały się na dwu-simowych telefonach Samsung D880 DUAL, które Crowley udostępnił klientom. Dzięki temu wybrane firmy mogły korzystać równocześnie z oferty Crowley oraz usług dotychczasowego operatora.
Poszczególne aspekty usługi takie jak zasięg, jakość połączeń, działanie różnych usług ocenione zostały bardzo wysoko 60 % klientów jest zadowolonych z tych parametrów, a kolejne 30% bardzo zadowolonych. Wysokie noty zebrał także sam aparat telefoniczny: 72% klientów przyznało najwyższe oceny za ergonomię, a 76% za aspekty związane z niezawodnością (bateria, system, usługi).
W większości (58%) klienci deklarowali, że przy ewentualnym wyborze operatora decydujące będą warunki handlowe samej usługi, niż model telefonu. 76% ankietowanych przyznało wręcz, że dopuszczają możliwość skorzystania z usług CROWLEY TeleMobile bez zakupu telefonu w zamian za atrakcyjną ofertę cenową.
Rozważając ewentualną zmianę operatora telefonii komórkowej, do najważniejszych kryteriów (po 100% wskazań) klienci zaliczyli: możliwość obniżenia kosztów ponoszonych na telekomunikację niezawodność i dobry zasięg, jasny i przejrzysty system rozliczeń oraz elastyczność i możliwość dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb.
Komercyjnie usługa CROWLEY TeleMobile startuje już w przyszłym tygodniu.
źródło: Crowley