Archiwalne

Sto milionów i jeden powód do radości

09.11.2009

Szczególny prezent otrzymał od mBanku Klient, do którego wysłano 100 - milionowy SMS w serwisie transakcyjnym. W nagrodę za otwartość na nowe technologie i korzystanie z potwierdzeń smsowych, otrzymał on telefon i zestaw startowy mBank mobile. Dzięki nim będzie mógł jeszcze skuteczniej komunikować się ze swoim bankiem.

Nowoczesne formy komunikacji z Klientem są znakiem rozpoznawalnym mBanku. Darmowe hasła smsowe do potwierdzania operacji w serwisie transakcyjnym pojawiły się w mBanku w 2005 r. Rok później bank udostępnił usługę powiadomień smsowych, dzięki którym Klienci otrzymują bezpłatnie wiadomości dotyczące bezpieczeństwa swoich danych i środków, a w ramach abonamentów informacje o wskazanych przez siebie transakcjach i operacjach bankowych.

100 000 000 SMS wysłany przez mBank został nagrodzony w szczególny sposób. Wspierając bezpieczny wybór Klienta, bank uhonorował go nowym telefonem Nokia N97 i kartą startową Darmofon w mBank Mobile.

Dostałem przesyłkę z mBanku i... szeroko otworzyłem oczy ze zdziwienia! Miło być docenionym przez własny bank - zwłaszcza w ten sposób. Nowy telefon już mi świetnie służy, jestem abonentem mBank mobile i na pewno będę korzystał z SMS-ów transakcyjnych! - opowiada Pan Andrzej z Warszawy, szczęśliwy Klient ze 100 - milionowym SMS-em.

Usługa SMS jest skonstruowana tak, aby maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo zdalnych operacji na koncie. Wiadomość może być wysłana tylko do zarejestrowanego na mLinii numeru telefonu posiadacza rachunku. Powiadomienia smsowe mBanku to także jeden z najszybszych i najbardziej nowoczesnych sposobów uzyskiwania informacji o rachunku bankowym, transakcjach i kluczowych danych, dostępny w każdym miejscu i czasie.

źródło: mBank

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej