Archiwalne

Sto tysięcy użytkowników Sferii

10.07.2008

Na przełomie czerwca i lipca 2008 roku liczba osób korzystająca z usług Sferii przekroczyła 100 tysięcy.

Spółka działa na rynku od 2002 roku (wcześniej jako Polpager Sp. z o.o.) i jako pierwsza w Europie wprowadziła sieć bezprzewodowej telefonii stacjonarnej, działającej w technologii CDMA 2000 1X. Szczególnie duży przyrost użytkowników operator zanotował w przeciągu ostatnich osiemnastu miesięcy, kiedy to ich liczba zwiększyła się prawie o 240 procent.

- W świecie telekomunikacyjnym jest kilka barier mierzalności – 100.000 jest jedną z nich. Uzyskanie tylu abonentów w najbardziej konkurencyjnej ze wszystkich tj. w warszawskiej strefie numeracyjnej „022” może świadczyć o tym, że Sferia cieszy się coraz większym zaufaniem, a jej nowatorski produkt „NOMADIC” zdobywa coraz większe uznanie – powiedział Władysław Bawiec, Prezes Firmy Sferia SA.

- Od początku firma inwestowała w rozwój własnej infrastruktury radiowej CDMA. Dzięki temu było możliwe wprowadzenie produktów takich jak szerokopasmowy bezprzewodowy internet (marzec 2007), NOMADIC (maj 2007) oraz NOMADIC na kartę (maj 2008). Obecnie nowością jest multimedialny telefon Maya, wraz z którym została uruchomiona usługa MMS. W najbliższym czasie szykujemy się do wprowadzenia kolejnych usług i powiększenia swojego zasięgu o kolejne lokalizacje – powiedział Adam Kuriański, Dyrektor Technologii i Sieci w firmie Sferia SA.

Pierwszą osobą, która podpisała umowę ze Sferią był Pan Kotowski Krzysztof, pierwszymi firmami były Kancelaria Notarialna K. Rek, A. Paluch oraz VARSOVIA – TOURS, a użytkownikiem stutysięcznym okazała się Pani Rymska Urszula. Wszyscy zostali uhonorowani drobnymi nagrodami wręczonymi osobiście przez Prezesa Spółki.

Pozyskanie 100 tys. użytkownika będzie wsparte przez akcję promocyjną, która rozpocznie się 14 lipca 2008.

źródło: Sferia

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Co wyróżnia komputer Mac Mini?

Komputer Mac Mini to jeden z najbardziej kompaktowych i wszechstronnych komputerów stacjonarnych w ofercie Apple. Dzięki swojej niewielkiej obudowie i zaawansowanym komponentom, Mac Mini zdobył popularność wśród użytkowników domowych, profesjonalistów oraz firm. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat tego urządzenia, które pomogą zrozumieć, dlaczego warto rozważyć jego zakup. czytaj więcej

News Wizja przyszłości

Rozwój komunikacji bezprzewodowej jest błyskawiczny. Postęp technologiczny mknie na naszych oczach i choć dopiero co wkroczyliśmy w świat 5G, do drzwi puka już jej następca. Komunikacja szóstej generacji jest naturalnym kierunkiem prac. Prognozy mówią, że „szóstka” może mocno zdetronizować 5G. Choć na ten moment jest to dla wielu niewyobrażalne, to 6G ma sto tysięcy razy szybciej dostarczać dane do odbiorcy. Doktor Mahyara Shirvanimoghaddama z Uniwersytetu w Sydney wysuwa śmiałe szacunki o nowej prędkości transferu – aż do 8 tysięcy gigabajtów na sekundę. czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej