Archiwalne

Strategiczna współpraca GG i SaltPepper Brand Design

30.09.2009

Agencja brandingowa SaltPepper Brand Design nawiązała strategiczną współpracę z firmą GG Network – lidera w zakresie masowych projektów internetowych.

Współpraca dotyczyć będzie głównie zastosowania nowatorskich metod badawczych opartych na nowoczesnych technologiach interaktywnych w procesie projektowania opakowań oraz elementów identyfikacji wizualnej.

Obie firmy kończą prace nad testowaniem i wdrażaniem dedykowanych narzędzi badawczo-strategicznych o charakterze głównie ilościowym służącym zwiększeniu efektywności rozwiązań projektowych w zakresie brandingu.

- W SaltPepper Brand Design mocno wierzymy, że podstawą dobrze zrealizowanych projektów opakowań jest należycie przeprowadzony proces strategiczny, którego bardzo istotnym elementem są badania konsumenckie. Staramy się, aby projektowanie opakowań nie było przypadkowe, intuicyjne, oderwane od potrzeb konsumenta. Jestem przekonany, że włączenie do tego procesu nowatorskich narzędzi w oparciu o technologie interaktywne (on-line) pozwoli nam na szybkie i efektywne o optymalnie kosztowo testowanie alternatywnych koncepcji. Takie podejście zwiększa znacząco sukces projektu w kontekście zakładanych celów przez marketerów - mówi Grzegorz Brzóska, Dyrektor strategiczny SaltPepper Brand Design.

Zdaniem Tomasza Barana, pełnomocnika zarządu GG Network, zaplecze technologiczne spółki a przede wszystkim dostęp do ponad 5-ciu milionów internautów w samym tylko komunikatorze dziennie znakomicie wpisuje się w projekty badawcze zainicjowane przez SaltPepper Brand Design. Dotychczas głównymi barierami w badawczej weryfikacji opakowań były czas i cena. Badania prowadzone on-line usuwają obie te przeszkody. GG Network posiada zweryfikowany panel internautów, dzięki któremu takie badania można prowadzić szybko, rzetelnie i konkurencyjnie. Nad poprawnością merytoryczną realizacji czuwa zespół badań i analiz GG Network zarządzany przez dr Dominika Batorskiego i dr Jana Zająca, uznawanych za pionierów naukowych badań Internetu.

SaltPepper Brand Design – jest agencją brandingową założoną przez Grzegorza Brzóskę oraz Aleksandra Koczy, specjalizującą się w opracowywaniu tożsamości marek, opracowywaniu identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu opakowań.

źródło: GG

News Wstęp do świata iPada

iPad od Apple zrewolucjonizował sposób, w jaki korzystamy z urządzeń mobilnych. Jako tablet, który łączy w sobie funkcjonalność smartfona i komputera, iPad stał się niezastąpionym narzędziem dla profesjonalistów, studentów i miłośników technologii. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

News Etui na telefon - wybierz najlepsze dla swojego smartfona!

Chcesz, aby Twój smartfon służył Ci przez wiele lat? W takim razie musisz odpowiednio chronić go podczas codziennego użytkowania. A w tym pomoże Ci oczywiście właściwie dopasowane etui na telefon. Zobacz, jak wybrać obudowę, która będzie skutecznie zapobiegać wszelkim uszkodzeniom. czytaj więcej